Frøken Pimpernell Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Da er jeg endelig tilbake i Oslo etter en liten ferie tur til hjemplassen min!! Deilig å bli dulla litt med Og ikke minst fikk lillegull myyyyee oppmerksomhet!!! Godt å komme bort litt, men deilig å komme hjem igjen å! Nå har snuppen begynt å holde flaska litt selv Ikke så lenge om gangen da, men han vil gjerne prøve selv... Håper der alle har det fint, så skal jeg være litt mer aktiv her inne framover ))) Kos dere og ha en fortryllende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei .............. Kjempekoselig å ha deg her igjen. Fint at du har hatt en kjempefin ferietur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 14. juni 2006 #4 Del Skrevet 14. juni 2006 heihei velkommen tilbake til vårs Har selv vært borte i helga og alltid like godt å få pleie, og alltid like godt å komme tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 14. juni 2006 #5 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei ! Fint at dere hadde en koselig tur. Velkommen tilbake etter ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #6 Del Skrevet 14. juni 2006 Velkommen tilbake :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 14. juni 2006 #7 Del Skrevet 14. juni 2006 Vælkømmin "hjæm" ) Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå