Gå til innhold

Hvor lenge sitter dere i sola av gangen?

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 *27.11.2006*

jeg syns jo det er sååå deilig i sola og er frista til å sitte 8 timer i strekk.. men prøver å dekke til magen og ta 10-15 min pause hvertfall hver time:) Drikker også hvertfall 5 liter hver dag m vann...

Hvor lenge sitter dere i godværet?

Fortsetter under...

Hei forresten BellaMedBolle :-)

Ja du jobber like mye enda? er desverre sykemeldt enda jeg.. blir nok det resten av svangerskapet.. litt kjedelig igrunn når jeg er frisk som en fisk.. men men..

Så jeg har EVIG god tid til å sitte i sola :) imorra skal jeg opp til ei vennine på lunch som fikk en guttebebiss 30 mars - gleder meg litt til det..

Ellers skjer det skremmende lite.. alle mine venner er på jobb osv. Gidder liksom ikke dra på stranda alene.. og jeg har 10 min kjøretur til stranda..

ååå, hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt på stranda med en gang. Men det er meg da, når du bor såå nærme. Deilig å bare lage med seg noe mat og drikke , noe å lese på, og sløve i sola, og i tillegg ha muligheten til å duppe tåa i vannet. hmmmm drømme meg bort.....

Hvordan går det ellers da?

Nå har jeg også fått mage, tror de fleste kan se det nå. og i går kjente jeg babyen 3 ganger, og har kjent den en gang i dag også, er så morro!

Jaa du kjenner babyen du også? :))

Kjente første gang på lørdag som var.. holdt på å svime av jeg så moro var det.. og hadde ikke regna med å kjenne før uke 20 hvertfall iogmed at morkaka lå litt forran- men den kan jo kanskje ha flyttet på seg.. hvertfall ingen tvil om at jeg kjenner babyen nå.. :) snart uke 18 nå så..

Ja kanskje jeg skal dra på stranda til fredag da.. Ei annen vennine av meg hadde bada der ute på søndag og sa vannet var deilig..!?

Holder på med en krimroman som er kjempespennende.. 1.offer heter den av James Patterson.. Elsker sånne- de går unna på noen dager.

Venter også evig på feriepengene som kommer den 20. Da skal kortet mitt gå varmt i både babybutikker og klesbutikker - gleder meg :)

Kos deg i sola du også da når du har tid :))

Klem!

Annonse

Ja, du får kose deg i sola du også :o)

Nå er det ikke lenge til UL, (16 dager) gleder meg til å se babyen, er jo så rart å tenke på at en liten krabat spreller rundt inni der!

Og etter det er det FERIE!!!

Om du skal kjøpe mammaklær, så hadde de faktisk en del fint på lindex! jeg kjøpe et skjørt, en bluse og en bukse der. Og de hadde sånn mamabukse med lavt liv, kjempesmart, den kan jo brukes når man ikke er gravid også. Og i det mammaskjørtet ser man så godt magen. Mamma klær fremhever liksom kulen på magen mer enn vanlige klær. Kjempeartig!

Ha en fin dag! Klem Bella

sitter i sola så mye jeg kan selv,men jordmora sa at man skulle være litt forsiktig iom at man ikke vet helt om barnet blir overopphetet eller ikke og i hvilken grad det evnt tar skade av det...

Så hver time ca går jeg i skyggen og gjør andre ting i et kvarter tyve min også er det ut igjen.. deilig er det i hvertfall..

Særlig for en Soloman som meg , he he ;)

Men bruker solkrem og har boka litt over magen slik at den får litt skygge..

Har blitt brun og kan man si.. mørkere enn ellers..'

leser bok og koser meg med masse vann og frukt )( melon har mye væske i seg .. nam nam )

;) elsker sommer'n ( skulle vært nicket mitt i grunn he he)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...