Gå til innhold

Lyst på en til!!!

Anbefalte innlegg

Ja, nå er tigergutt blitt stor gutt (litt over 3 mnd). Utrolig herlig alder!! Kjenner at jeg fremdeles er litt sliten, kolikk og nattevåk har tatt på. Men kjenner på en gryende lyst på flere tigergutter, eller tigerjenter for den saks skyld ;0)

Flere som har det slik, og som må "holde seg litt i skinnet"?

Jeg tenker at det kanskje er lurt å vente til kreftene er tilbake for fullt - men har jo VELDIG lyst da ;0))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5350026-lyst-p%C3%A5-en-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner deg VEEELDIG godt ja;) *hehe* men her sier fornuften at det er best å vente til jeg har opptjent nye rettigheter til full permisjon... jenta mi er litt over tre mnd også! har hatt lyst på fler siden hun kom nesten jeg da;) men så har jeg vært veldig heldig å fått ei snill og rolig jente, som har sovet natta gjennom i en mnd allerede:) så her er mamma godt uthvilt;)

jeg har også lyst på en til gutten min blir 3 mnd i slutten av juni..

har hørt at vi får det samme i permisjon hvis jeg blir gravid før perm går ut....at jeg da får det samme pr mnd som jeg har nå

stemmer ikke det da..da må jeg bli gravid før året er omme hehe

permisjonen går ut 2 januar..

Jeg har også lyst på en til ( eller egentlig en hel flokk.. og det nå!) og har hatt lyst på det siden fødselen. Lillegutt er snart 5 mnd, men jeg tenkt meg tilbake i jobb for å opparbeide fulle permisjonsrettigheter først. Må jo ha jobbet 6 av de 10 mnd før fødsel. har man bare vært i permisjon, er det permisjonspengene neste permisjon blir regnet ut ifra. så for min del blir det 80% av nåværende 80%.

Annonse

Jeg har også lyst på en til snart.. Men har ikke brukt prevansjon siden jeg fødte.., så sjansen for at en liten til plutselig er på vei er jo stor... ;)

Bestevennina mi og min søster har akkurat funnet ut at de er gravide også.. 1 mnd på vei +/-

Gutten min er 7.5 mnd..=)

Hormoner. Du kommer nok ned på jorden igjen om noen mnd. Jeg var også babysyk første mnd. MEN nå er han 10 mnd. og vi bare koser oss glugg i hel og gleder oss til å bare kose videre oss tre i ca. tre år. SÅ kan søsken komme og kose sammen med oss.

Dette er feil - det har jeg nemlig sjekket (opptil flere ganger med Trygdejkontoret). Man får samme grunnlag som man har fra første permisjon til neste permisjon, dvs 80% av lønn, IKKE 80% av 80%. Sjekket dette nøye, fordi jeg ønsket to tette...

Man må ha jobbet 6 av de siste 10 mnd, men både permisjon og eventuelle sykemeldinger teller som "lønn".

Har forresten en gutt på 10 mnd og er nå 10 uker på vei med nr 2 :o)

Som du forstår på nicket er jeg også veeldig klar for en til. Vi beg å prøve ordetlig forrige mnd men da ble det ikke noe:) Denne mnd skal vi...ja...skikkelig holde på for å prøve å få sådd et frø til..

Gutten vår blir 9 mnd straks

Oi! Er jo mange som er babysjuk igjen her jo ;o) Hormoner eller ikke, lysten er der! Er jo faktisk utrolig greit da, ift opparbeidelse av permisjonsrett :o))) Hm. Må nok gå alvorlig inn for å overtale den nybakte pappaen, he he, og jeg vet jo hvordan, hi hi!!

Annonse

Ååååå,jeg har kjempelyst på en til :-D

Har en gutt på snart 7år,og vesla på 2 måneder. Kunne godt tenkt meg 2 tette.

Sambo har ei datter fra før på snart 5år,som bor hos oss fast. Så han har ikke lyst på flere,og vil faktisk sterilisere seg :-(

Så jeg er litt trist pga det,men håper han kanskje forandrer mening :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...