Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vidt begynt å se etter søskenvogn, blir bare 12 mnd mellom barna mine. Ser at Carenavognene er kjempebillige (2000 ny på Reflex), og at det er x antall av de til salgs på Finn.no. Men er dette en ok vogn, eller er den dårlig? Selgeren på Reflex frarådet den ettersom jeg får så tette barn (sitter "fra" meg,så har ikke oversikt over om de klorer ut øynene på hverandre..)

Så på Teutonia sin søskenvogn, og synes den ser ganske bra ut. Var i tillegg lett å manøvrere. Den var til gjengjeld mye dyrere (6000,-), men det er ikke prisen som er avgjørende her. (Jeg trenger en vogn som er lett å gå tur med, også på grusvei..) Vi har teutonia y2k/2 nå, og er fornøyd med den.

Er det noen som kan anbefale en god (og helst ikke for dyr) søskenvogn? Noen som har noen av de overnevnte, og som er fornøyd (evt ikke fornøyd)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 15 mnd mellom de yngste jentene mine. 'Hun som var 15 mnd da babyen kom hadde en Mistral. Vi så også på Teutonia sin tvillingvogn, men bestemte oss for å ha en skikkelig vogn til de hver, og heller en enklere søskenvogn.

Så på Carena sin, men kjøpte GT Safari siden den var til halv pris ved nyttår. Tror det svingbare hjulet på GT`en har mye å si, for den er veldig fin å trille. Hører folk sier Carenaen er tung å trille, pga hjulet.

Lillesnupp har en Teutonia Spirit S3, og det er den vi bruker mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...