Gå til innhold

Sukk å atter sukk!!!!!


termin 18.10.08

Anbefalte innlegg

jeg og min samboer ønsker dette over alt i denne verden,å vi har virkelig strevd for å komme dit vi er i dag...å setter så umåtelig stor pris på dette nurket som har klort seg fast,en liten tøffing tror jeg :)

Men er sååååå trøtt å kvalm å trøtt å kvalm,att jeg holder på å bli gaaaal....jeg sover etter jobb før jeg drar på ettermiddagsvakt,hadde helst kunne sovet på jobb om jeg hadde fått muligheten...er slitsomt kvalm imellom,de få timene jeg er våken....drikker ingefærkraft,tar postafen,spiser tørre kjeks osv.....

 

sukk hvor lenge varer dette da,håper det begynner å gi seg når jeg nærmer meg uke 12-13

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? Uff, er ikke abre morro å være gravid, nei! For meg har det hjulpet veldig å spise lite og ofte, helst før jeg kjenner at jeg blir sulten. Ellers har jeg tygget på litt salt lakris, noe jeg syns har hjulpet. Har du snakket med legen din om problemene dine? Kan hende han elle rhun kan hjelpe deg...

 

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du...

etter våre utregninger så er jeg 7+6 i dag....Skal kjøpe meg lakris så får jeg se hvordan det går....jeg spurte legen om det var ok å ta postafen mot kvalmen og det var det sa hun noe mer ble det ikke sagt mellom oss..takk for svar,hvor langt på vei er du da?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Etter mine beregninger så er vi (Lise Merethe og jeg) like langt på vei, jeg har også regnet meg foreløpig frem til at jeg er 7+6 uker på vei. Blir nok noe korrigert når jeg har vært hos lege den 27har jeg en mistanke om. Men jeg sliter ogsåfælt med kvalme, å slapphet. Hadde vært deilig å sluppet dette ja, spesielt når jeg i tillegg har en sønn på 19mnd som krever max av meg, pluss at jeg i tilleg jobber. Jeg har funnet ut at det hjelper meg om jeg spiser kveldsmat rett før jeg legger meg. + at jeg putter noe i munnen når jeg føler kvalmen melder seg, dette kan også være drikke. Trøttheten har jeg ikke funnet noe kur mot, da det ikke virker som om dethjelper å sove... Gleder meg til dette er over ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...