Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett deg her, er du på andre mammasider

kanskje:-)

Lurte bare på hvordan det gikk med vognvalg jeg, du la jo inn et Spirit-spørsmål på Barnevogndebatten.

Prøvde å greit ut litt om de forskjellige modellene, så vet ikke om du ble noe klokere av det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Luca!

Ja, jeg er temmelig sikker på at det er Spirit jeg går for nå! Takk for super informasjon, det var siste dråpen jeg trengte for å endelig ta en beslutning :) Jeg har sett på så mange forskjellige barnevogner den siste uken, blir jo helt tullerusk i hodet. Glad for å endelig være ferdig da :)

Men selv om jeg nå har bestemt meg for S3'en må jeg si at jeg alltid kommer til å ha et lite crush på Mutsy sin vogn. Synes den er såååå stilig, selv om jeg har lest at mange synes den er både tung og ikke så god å trille.... Pen, men ikke praktisk..sukk.. :)

Ang. mammasider: Du, jeg har blitt litt "hektet" på bæring..! :) Så jeg er mye på tettinntil.com. Selv om det er et veldig forskjellig forumoppsett fra Din Baby så blir man fort komfortabel med det, altså. Kan absolutt anbefales :)

Kan også anbefale deg www.ap-norge.com - jeg skriver ikke så mye der (enda) men leser til øyet blir stort og vått. Tar litt tid å "komme inn i det" - forumet er temmelig innholdsrikt og virker litt vanskelig og uoversiktlig til å begynne med, men etter en ukes tid har man full kontroll :) Kan jo ta en tur dit og se om det er noe for deg?

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg inn, men må bare si at jeg har fått samme dilla som deg, halloween mamma!

Bra nettsider de du nevner- begge to!!

Skrevet

Så kjekt da, 2 berter, vi er bærekamerater vi da =)

Det er jo forøvrig en super ting å få dilla på! Jeg har selv opplevd å slippe inn på full buss med baby i sjal, mens barnevogner har måttet stå igjen på perrongen. Aller mest gleder jeg meg til fjelltur nå som det er litt varmt og fint... Forrige gang jeg var på fjellet var babyen min ca. 4 måneder, og for å komme hele veien dit vi skulle så måtte vi bære vognen store deler av strekningen - skulle tro han satt i kongestol :) Blir jo SÅ mye enklere med bæresele :)

Skrevet

Så bra du fant ut hva du ville ha da, lover deg at du blir fornøyd med vogna:-)

Siden jeg har to under 2 år, så tror jeg ikke jeg skal begi meg inn på bæring, det hadde blitt en foran og en bak:-) Men det ser veldig praktisk ut ja, så flere på F&B-messa, og det virket veldig greit.

Har tenkt flere ganger på å kikke på ap-norge, men har liksom ikke kommet så langt. Så kanskje jeg gjør det. Det som hindrer meg i å oppsøke andre sider, er måten de er bygd opp på. Blir så mye rot når du er vant til siden her, men der er vel som du sier at du blir vant til det.

Men håper du titter innom her av og til også da:-)

Skrevet

Vet du, det går helt fint å bære en foran og en bak også - jeg har sett det in action ;)

Det jeg synes er best med bæringen er at jeg føler meg mer fleksibel. Kan ha babyen med meg på hva som helst.. og spesielt når han blir lei av å være i vogn så er det greit å kunne bære på ham og samtidig ha begge armene fri. Også er det utrolig praktisk å kunne gjøre husarbeid med baby på ryggen! Synes jeg får gjort så mye mer når han ikke er i veien :)

Ellers merker jeg faktisk også at han blir enklere å ha med å gjøre når han er nær meg mye. Dersom det går noen dager uten at jeg bærer i det hele tatt så blir han mer humørsyk og kjeder seg litt lettere. Nå er han generelt en veldig grei baby å ha med å gjøre, men jeg merker altså litt forskjell!

Også er det så fiiiint med bæresjal og Mei Tai og sånn også..hihi :)

Det var litt propaganda fra meg :)

Jeg kommer nok ikke til å forlate DinBaby med det første.. og kommer helt sikkert til å gi beskjed først dersom det skjer :) Men jeg merker godt at jeg har mindre tid nå som gutten er mer aktiv og ikke alltid sover like lenge. Merker det vel helst på at jeg nå for tiden ofte blir sittende til leeeeenge etter leggetid for å ta igjen litt "mammatid" ved datamaskinen.. :)

Skrevet

Du, halloween-mamma! Hva bærer du i??

Jeg har et sjal som jeg har brukt fra snuppa var nyfødt.. Ganske fornøyd med det, men synes det er så styr å ta det av og på.. Så nå har jeg nettopp bestillt en mei tai!! Har du erfaringer med den?? Er så spent, og gleder meg såå til å få den!

Skrevet

Så ikke denne før nå, jeg! Har du fått Mei Tai'en allerede kanskje?

Jeg har både Mei Tai og sjal, pluss litt til.. Mei Tai'en er helt super altså! Nesten like komfortabel å bære i som sjal, men mye enklere å ta på i en fei eller hvis man er ute. Også så fiiiine :)

Jeg bruker MeiTai aller mest, tror jeg. Sjal bruker jeg som regel når jeg går uten vogn, eller når jeg er sikker på at jeg skal et sted der jeg kommer til å "orke" å knyte på meg sjalet.. også inne da - sjal er favorittbæretøyet mitt innendørs :)

Det er ikke lenge siden jeg begynte å bære gutten min på rygg i Mei Tai - DET var en ny opplevelse ja. Han elsker det, og jeg kan få gjort sååå mye mer når han er på ryggen enn på magen!

Hvor gammel er babyen din blitt nå da? Så flott at dere har båret helt fra starten - vi fant ikke ut av det før babyen var rundt 4-5 måneder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...