Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er begynt å bli skeptisk til andre. Ikke alle, men noen( blandt annet min mor:) Hun blir jo så lei sei stakkars. Noen som vet når dette går over? Er det andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare min som er blitt litt skeptisk?

Skrevet

Varer som regel noen uker de periodene der.

Helt vanlig. Vil komme og gå , viktig å la henne (var det en jente??) forstå at det ikke er farlig og at mamma er der, samtidig som hun må lære at de ikke er farlige...

Kommer ofte en ny runde rundt 8 mnd.

Hehe,.., min datter hadde en periode rundt 1,5 år hvor hun var hysterisk redd for mørkhudede menn (afrikanere spesielt) . Ble en del komiske situasjoner gett!! Men hadde henne på kur med en kompis som er kjempemørk , hvor de fikk leke og synge å sånn, så det gikk fort over...

Skrevet

Ja,tuppa her er skeptisk til mennesker, ikke alle heldigvis nei...

hun er tre og en halv måned ca.. Men vet ikke når det går over :s

Skrevet

vi hadde også en sånn periode rundt 5 mdn. plutselig var hun redd forlk hun ikke reagerte på i det hele tatt før, som for eksempel frustrerte besteforeldre. hvis hun bare fikk litt tid på mamma eller pappas arm før hun havnet på andres fang gikk det bedre.

tror også kanskje det plutselig går opp for de små at de faktisk ikke henger fast i oss, at vi kan "forsvinne".. eller noe? :) det gikk i alle fall over ganske raskt.

nå er hun 7 mnd, og skal begynne i barnehage til høsten. det lover jo bra med tanke på at det kommer en ny slik skeptisk-periode rundt 8 mnd? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...