Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 for nå er mor ferdig med å vaske seng, og klær og har tilmed pakket baggen:) Men det ennå 2 uker til termin... Greit å være ferdig i alle fall:)
Loppelill Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Så greit å være ferdig da. Jeg har ikke begynnt på noe ennå. Tenkte å vente til sommerferien så kunne ungene være med på det. Emma på 9 hadde veldig lyst til det. Har igjen 42 dag til termin så jeg har jo god tid. Gleder meg til å finne fram alt babytøyet igjen.
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Å så heldig du er..gleer meg sånn til det er min tur å gjøre klart og bare vente på at babyen skal melde sin ankomst. Lykke til med fødselen.
kepa Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Helt ENIG! Har vasket alt og sydd dynetrekk med navn på. Litt koselig. Kjøpt siste rest i dag, dvs ammeinnlegg i ull og vanlige engangs og t.o.m. tisselaken:) Så nå er det bare å få riene:) Har 12 dager igjen..... Lykke til med fødsel alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå