Gå til innhold

Oktober: Oslo-treff: Onsdag 5. juli kl. 17 i Frognerparken


Mauameg

Anbefalte innlegg

Å, det var jo synd da! Får håpe du slipper å jobbe så lenge da :)

 

Når det gjelder oss andre, burde vi vel kanskje avtale et møtepunkt? Noen som har et forslag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff - det var dårlig gjort! Vi skal legge ut neste avtale her slik at du kanskje kan komme neste gang ihvertfall!!

 

Hva med følgende møtested:

 

- Gå inn hovedinngangen og over brua.

- Rett til høyre er det fint gress - til høyre for stien ned mot vannet. Der er det færre som spiller fotball, frisbee etc. slik at vi kan sitte litt i fred.

 

Hvis ingen har noen bedre forslag, så synes jeg vi skal satse på det. De som ikke har vært med før, vi begynner å bli ganske synlige nå med de store magene, altså!!

 

Gleder meg,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!!

 

Jeg er "stuck" i Danmark.. he he.. Men da mener jeg frivillig! Været er bare HELT fantastisk her, vi bor like ved en NYDELIG strand og vi drøyern så lenge som vi kan her!! Gi meg en oppdatering på hvor og når neste treff er, så blir jeg nok med da!! (Da må jeg bare beklage at salaten ikke blir laget.. fy meg!!)

 

Håper dere koser dere verre med magene!! DET GJØR JEG!!!!!

 

STORE KLEMMER TIL HELE GJENGEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - så heldig!!

Hvor i Danmark er du - kan du anbefale det? Vi har Danmarksplaner om 2 uker, men har ikke bestilt noen ting ennå, så vi må prøve å finne noen fine steder å dra. Kos deg du - så håper jeg vi sees neste gang!

 

For å ta en oppdatering nå, så er vi følgende personer:

 

heltklar - skal ta med pappkrus

endelig noe på gang - skal ta med papptallerkner

caef - skal ta med engangsgrill

Line77- servietter

Kåa - engangsbestikk

Ina78

Kosmosengel

 

Sees forhåpentligvis i morgen, da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ligge på stranden og slappe av! Din heldiggris! I steden sitter jeg inne på kontoret og jobber for harde livet for å bli ferdig til ferien min starter neste torsdag... pust og pes!

 

Siden vi har noen frafall, holder det kanskje med en engangsgrill? Hvis ikke noen har planer om å steke noen store flintsteker eller noe da?

 

Håper resten av dere kommer i morgen, det blir koselig å se dere alle i hvert fall!

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Har vært tilbake fra ferie i litt over en uke nå, men har likevel vært litt utilgjengelig grunnet mye å gjøre på jobb - dessuten er PCen min kaputt, noe som i stor grad begrenser mine sosiale evner;-)

 

Er litt bekymret for at jeg ikke får vært med dere i morgen.. vi flytter til helgen, og ettermiddagene går derfor med til pakking, pakking og atter pakking; utrolig hvor mye dritt man klarer å samle opp i løpet av syv år!

 

Gir dere en update i morgen på om jeg kan komme eller ikke, hvis ikke så lover jeg å komme neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får se det an hva du får til da vet du. Veldig koselig om du kom i hvert fall! Hvordan var ferien?

 

Lykke til med pakking og flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i Hornbæk litt utenfor København, og det kan anbefales på det sterkeste!! Vi skal ha to uker til her fra 25/7, og det gleder jeg meg veldig til. Har ligget på stranden i mange timer idag, og lille jenta i magen har gitt meg to dunk i magen når det har vært på tide med en nedkjøling i vannet!! TEAMWORK!!

 

Håper dere får en fantastisk grillings imorgen, gravidesnakk litt for meg også da!! Vi snakkes snart!!

 

Klem til dere alle, og riktig lykke til med flytting Tvilling79!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min som var med sist gang, vil også være med.

Så da tar vi med en engangsgrill til.

 

Sees i morgen =) !!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Jeg skal visst ta bussen til Stryn kl 15:30, så da er det helt sikkert at jeg ikke kan komme...orka ikke engang si i fra her at jeg kanskje kunne komme, for det er jo ALLTID noe annet jeg skal gjøre når det er treff!:-/

 

Håper dere får en fin dag da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg beklager, men jeg tror jeg blir hjemme i dag. Det har vært veldig hektisk etter ferien og i dag kl. 17 skal vi hente bil som vi har kjøpt (stasjonsvogn).

 

Jeg kommer sterkere tilbake neste treff!

 

Hils til dere alle sammen og ha en koselig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jeg er litt treig med å "melde meg på", men jeg blir med i dag!

Det blir koselig å se dere igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint - det er lenge siden jeg har sett deg, siden jeg ikke kom forrige gang.

 

Har alle fått med seg stedet vi skal være??

 

Da sees vi om noen timer!! Det blir koselig!

 

(Og Pusefrøken, ta en liten dukkert for oss også, da!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det offisielt at jeg må droppe dere i dag... blæh!

 

Dere får grille en pølse for meg da, og tenkte på at jeg står på kjøkkenet og svetter og pakker i pappesker:-)

 

Kos dere masse, så lover jeg at jeg skal gjøre alt jeg kan for å bli med neste gang!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk:-)

 

Vi har hyrt inn fire sterke karer som skal hjelpe oss på lørdag - jeg har tenkt til å være pekeguide den dagen, og for øvrig ikke løfte en finger. Det er jammen fint å kunne spille "gravidekortet" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...