Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 når begynner dere å ha på jentene slikt? Jenta mi har flere smykker, mev vi gar ikke brukt dem. er 6 mnd.
prekæs Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Bruk de mens du kan. Babysmykker vokser de fort ut av. Obs: forsiktig så det ikke løsner og blir puttet i munn
Bærende mamma Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Ved spesielle anledninger bruker hun kjede og armbånd. Eller når jeg rett og slett har lyst til å pynte henne litt. 3,5 mnd.
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 gutten min har på seg gull armbandet han fikk til dåpen hele tiden han:)
Luca Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Hmm, vet ikke om jeg tør svare nå jeg....så hvor mye forfengelige mødre fikk gjennomgå i ørepynttråden:-) Men er jo imot ørepynt på små barna da. Men småjentene her har hvert sitt gullarmbånd, som de har hatt på seg siden vi tok det på da de var ca 2 mnd. Hun største har på seg et gullsmykke(veldig tynt gullfarget kjede, med gull anheng. Så tynt at det ryker hvis det blir utsatt for belastning) omtrent hver dag. De dagene hun er i barnehage(2 dager i uka) har hun det ikke på. Lillesnupp har sjelden på smykke, men vi tar på hvis vi skal noe. Er nok ganske jålete jeg med jentene ja:-)
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Begynte ikke med det før hun var nærmere to år. Var redd hun skulle ryke det av og putte i munnen.
angelface Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Synes det er mindre fint med smykker på så små barn jeg (altså under 2-3 år) og spesielt når de fremdeles ligger/sitter i vogn. Det ser litt malplassert ut. Dessverre fikk vi alformye smykker til dåp og fødsel, skikkelig jåleri på små barn. liker det ikke!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Synes ikke det trengs å pynte jenter med smykker så lenge de ikke går. For når de bare ligger, så blir det jo bare krøllet sammen i halsgropa. Men armbånd er noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå