Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg begynnt å drømme om fødsel. I natt drømte jeg at det ble fødsel på badet med 9 åringen som jordmor. Tidligere drømte jeg at jeg var på sykehuset og fødte. Babyen var akkuratt kommet opp på magen min og jordmora holdt på der nede. Da ser hun opp på meg og sier: ja du vet at det er to?

Drømmer dere om fødsel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5349460-dr%C3%B8mmer-dere-om-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, sjokkings å få rede på at det er tvillinger på fødestua! :D

Natt til i går drømte jeg at vannet gikk - og natt til i dag drømte jeg at riene startet...

Jeg har i underkant av 2 uker igjen til termin, og jeg håper igrunnen at fødselen snart starter. :)

Drømmer veldig lite om babyen som vi vet er en jente...men hadde en drøm for litt siden om at jeg var på sykehuset og måtte ta hastekeisersnitt pga komplikasjoner, og jeg var helt rasende og nektet- for jeg SKULLE føde på vanlig måte og ville ikke gå glipp av noe av det som skjedde. Drømte at de dopet meg ned og gjorde det likevel, og da jeg våknet fra narkosen hadde det gått et år og jeg hadde en liten gutt som satt på gulvet ved sykehussengen og allerede kunne både snakke og gå. Var kjempesint på sykehuset fordi jeg hadde gått glipp av utviklingen hans pga den lange narkosen...ha ha.

Har hatt supermerkelige drömmer, som f.eks at jeg födte en kattunge..den kom liksom ut gjennom magen, ikke den vanlige veien.

Ellers har jeg hatt drömmer om at babyn er födt og allerede noen måneder gammel. Og så kryper den rundt på bakken med verdens TYNGSTE bleie som aldri blir skifta.

Blir så sliten av sånne drömmer. Har kanskje litt å si at jeg gjerne vil ha kontroll på det meg foretar meg. Da blir det et sjokk med sånne drömmer...

Disse drömmene hadde jeg ved min förste graviditet. Nå venter jeg nr 3 og har ikke hatt noen drömmer om dette.

Har drømt en gang at vi fikk en gutt som kunne si ja eller nei til hva det var han trengte.. en ny bleie pupp eller hva det nå var... Rett etter fødselen... sprøtt..

Er sikkert bare engstelig for ikke å skjønne hva babyen trenger..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...