Gå til innhold

Noen med erfaring med eggløsningstester fra billigetester??

Anbefalte innlegg

Heihei:) Etter 5pp med CB eggløsningstester har jeg av økonomiske årsaker lyst til å prøve billigetesters testere, noen som har prøvd de?? strips eller stav?

Har fått utslag på el- testene til CB, men fremdeles ikke blitt gravid:( kan det kanskje være lurt å tempe da ell?

El-tester er vel ikke en garanti for at eggløsningen har vært, flere som både temper og tester? bare dryss på med deres erfaringer, jeg suger til meg aaalt!;)

Takktakk:)

Fortsetter under...

Jeg bruker strips fra billigtester, og synes de fungerer greit, jeg. HAr bare brukt de en pp, da.

Men har hørt mange som sier (Og det stemte med meg også) at teststreken aldri blir sterkere enn kontrollstreken, bare like sterk når det er positivt utslag.

Men jeg synes i alle fall de er greie, så håper jeg bare de har hjulpet oss så det har klaffet...

Takker:) da får jeg bare bestille meg et drøss da,rekner med de blir billigere i lengden, men ikke at jeg vil teste sååå lenge da. det er nok med en el-periode til så håper jeg den sitter:)

Lykke til med prøvingen!

Jeg har kun kjøpt tester fra billigtester....alle har stemt for min del! Brukte også el testene når jeg forventet IKM for jeg har lest at de kan også påvise mulig graviditet!!! Stemte det...2 streker på 2 el-tester, og 2 streker på graviditetstest!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...