Gå til innhold

Så glad og skemmende samtidig:(

Anbefalte innlegg

Jippppppiiiiiiiiiiii lille jenta på snart 4 måneder snudde fra rygg til mage i dag morges! Men det var forferdelig skremmende å finne henne med ansiktet ned, hun kunne ikke holde hodet oppe, jeg sov da jeg hørte hennes små gråt, klokken var 05.00, tenk om jeg ikke hadde hørt henne da! Uff vil ikke tenke sånn jeg!

Er det trygg at hun havner på magen da? Eller må jeg passe på henne hele natten, vil ikke ta henne i sengen vår, hun sover veldig godt i sin egen seng. Hva er deres erfaring til dere som har hatt det sånn?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5349120-s%C3%A5-glad-og-skemmende-samtidig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du synes det er litt skummelt, ja!

Jeg ville vel prøvd å legge henne endel på magen på dagtid. Liker hun å ligge på magen?

Det kan være at hun med litt trening fort lærer seg å snu/løfte hodet når hun ligger på magen, slik at hun vil ha mer kontroll når hun plutselig havner på magen på nattestid.

Sånn ellers... jeg ville nok enten tatt babyen i sengen med meg, eller hatt babyen sin seng helt inntil min. Vet ikke om jeg hadde fått til å sove uten å ha babyen så nært at jeg lett kan våkne om det er noe.

Hun ligger på magen om dagen ja og holder hodet helt fint, men jeg tror hun lå på magen en stund før hun begynte å gråte og da var hun utslitt i nakken tenke jeg.

Jeg sov ikke i det hele tatt etter at jeg fant henne, jeg pleier å våkne hver eneste lyd hun lager. Jeg skal passe på henne mer i natt!

Takk for svar!

Må bare understreke at jeg ikke på noen måte mener at du har gjort noe galt, altså :)

Min erfaring med min egen baby er at det går ganske kort tid fra han gjør noe som bekymrer meg til han har løst problemet av seg selv og jeg ikke tenker mer på det.. Så jeg tipper at jenten din raskt vil finne ut hvordan hun kan hvile på magen også (for hun legger ikke hodet til siden nå?).

Uansett er det jo spennende at hun nå snur seg! Den tiden fremover nå kommer til å gå så utrolig fort! Det er helt fantastisk å se at det lille mennesket som har pleid å ligge helt i ro begynner å komme seg omkring på egen hånd!

Nesten så jeg hadde ønsket å skru tiden tilbake så jeg kunne oppleve det en gang til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...