Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil være med?

Jeg fikk satt inn 2 egg i går, Porsgrunn, det er min 12 innsetting, 3 ivf og 9 frys............

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir med på den jeg, selv om jeg ikke er ruger ennå. Satte eggløsningssprøyta i går kveld og skal inn til uthenting i morgen tidlig. Hvis det går etter planen, noe jeg selvfølgelig håper, blir det innsetting på lørdag. Detter er vårt første forsøk, etter 4,5 års prøving. Ble spontant gravid i høst, men det endte desverre i en like spontan abort etter 7 uker. Håper det går veien denne gangen :-)

Skrevet

Hei, hei.

Jeg fikk satt inn 1egg i Porsgrunn i går, dette er vårt første ivf forsøk.

Fikk 7 egg på frys, så vi er godt fornøyd.

Lykke til alle alle rugere:-)

Skrevet

hei hei,her kommer enda en porsgrunn jente som også satt inn egg 14.6..

dette er mitt første ivf forsøk og vi fikk satt inn 1egg..

jeg fikk 13 på frys,håper jeg ikke trenger alle de:-) *håpe* håpe*

Skrevet

Hei, hei.

Hvordan går det med rugerene i rugeklubb uke 24?

Hos meg går det veldig fint, dagene flyr så hvis dette forsetter skal det gå bra!

Eneste problemet her er at jeg er stuptrøtt. Blir litt usosial av det, men forhåpentligvis er det vært det:-)

Ha en fin sommerdag.

Skrevet

hei hei

Joda, her går dagene.......merker egentlig ikke så mye, litt øm i puppene, men ellers ingen ting.

Jeg går på sprøyter i ruge tiden og de utsetter mens, både positivt og negativt, skal teste om en uke, da er jeg i spania, skal være der i 2,5 uke, det blir deilig.

Hvordan er det med dere andre da, merker dere noe ?

klem klem

Skrevet

Hei dere !

Melder meg inn her ! Fikk satt inn 2 egg 17.06, og venter i spenning på blodprøve 28.06.. . . . Psykisk terror dette, alt er så svingende. Går fra å være kjempepositiv, til å "vite" at nå kommer mensen . . . . Uff, slitsomt !

Hvordan går det med dere da ?

Skrevet

Heisann.

Her går det på nervene løs. Begynte å blø litt i helgen, både lørdag og søndag. I dag er det nesten ingenting, så nå skjønner jeg ingenting.

Jeg kan teste onsdag så da får vi se. Har ikke de store forhåpningene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...