Gå til innhold

Jeg får vondt nede på høyre side i livmor/skamben-området når jeg nyser og hoster, hva er dette?

Anbefalte innlegg

Når jeg nyser eller hoster, kjennes det ut som om noen stikker en tykk nål inn i høyre side nede ved livmor/skambenet.

Jeg har ikm i dag, har ikke fått mensen enda, men tok en EL-test i dag morges som ble midt på treet neg/pos. (Streken var halvparten så sterk som test-streken, så ga jo ikke noe svar verken den ene eller andre veien, men tror nok ikke det klaffet denne pp-en)

Men er det noen som vet hva det kan være når det gjør vondt sånn? Noen ganger kommer det når jeg reiser meg også, har hatt det slik i to-tre dager...

Fortsetter under...

Hei Pelle Kanin og Pølsa...

De samme stikningene har jeg også hatt...

Selv tok jeg en El-test idag som var negativ, men jeg har liksom "mens-murringer", så jeg tror nok ikke dette var måneden for oss heller.

Ømme bryster har jeg også... Med IKM idag (har stabile sykluser på 28 dager, men innimellom litt lengre), så kan jeg jo håpe..

Lykke til til oss begge sier jeg..

Klem fra....

:) Sånn hadde jeg fra to dager før ikm da jeg ble gravid! Pleier du å ha utslag på el-tester utenom el da? Dersom den er sterkere enn "normalt" har den jo registrert stigning! Jeg har aldri fått positiv el-test ved el, men dagen før jeg testet positiv med cb fikk jeg to streker på el-testen. For meg var dette positiv, selv om den ikke var sterkere enn teststreken! Lykke til!!

Jeg har bare testet med EL-tester en pp, da testet jeg i tre dager før positiv test, og de var vel aldri fullt så sterke som denne, de som var negative, men tør ikke håpe noe. Men hadde alltid litt utslag...bortsett fra dagen etter pos. test. Og det er da vanlig at den kan hoppe litt opp og ned? I utslag altså?

Jeg venter noen dager, og hvis ikke mensen har kommet da, tar jeg en ny EL-test og ser om den er sterkere.

(Jeg har nemlig lovet meg selv å ikke kaste bort min siste GT, så den skal kun brukes min 5 dager over ikm, og hvis jeg har fått positiv EL-test.)

Men håper virkelig at det har klaffet, men holder meg fremdeles nøkternt negativt...

Jeg har ofte sånne stikninger i forkant av menstuasjon. Trodde dette var en type "mens-smerter" jeg da.. Det er jo tross alt ting som skjer i underlivet hele syklusen...

Kan jo fortelle at jeg hadde en SA for 13 mnd. siden. Dengang hadde jeg også sånne stikninger. Gikk og ventet på mensen i 3 uker før jeg tok en test. Men jeg tror nok at SA dengang kom av at jeg var "stresset" da han som skulle blitt far til barnet nektet å stille opp som far.

poenget er vel hvis det er noe som er unormalt. Da jeg var gravid var det ordentlige smerter når jeg hostet og nøys! Skarp merte som varte noen sek.. Lykke til uansett :)

Annonse

Ja, det er kanskje normalt å ha sånne før mens også, men jeg har aldri hatt det.. (Men har aldri vondt under mensen heller, har hatt mensvondt i ryggen en gang i hele mitt liv, så anser vel meg selv som veldig heldig...)

Så jeg håper fremdeles det ikke er pga mensen, men det vil jo tiden vise... Men det er skikkelig vondt i noen sek her også, så håper jo det er derfor, men får se hvordan det går...

Tror jeg skal prøve å holde meg unna bim noen dager nå, så tenker jeg kanskje ikke like mye på symptomer og testing og sånn...

Lykke til til dere også da!

Hei Pelle Kanin og pølsa!

Jeg vil bare si lykke til og hold oss oppdatert:) Kjempespent. Jeg fikk tr en uke før tiden nå, men den er helt rar i forhold til hva den pleier å være, ikke har jeg vondt heler, og jeg som får kjempesmerter hver gang. Fått time hos lege neste onsdag. Sliter fremdeles med halsbrann, svimmel og trøtt og disse blodåre puppene..

håper det klaffer for deg!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...