nickoline og supermann Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii! Så glad for å se deg her inne! Er ikke her så ofte, men en gang i blant. Vi har det bra. Andreas vokser og blir stor. Han er liten i forhold til de andre i gruppa. Vi er fremdeles i str 50 og noe 56. Han sover "hele" natta. En liten sup klokka 0300 ca noen ganger. Snill som bare det. Jeg er så heldig! Håper alt er bra med dere også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 hei nickoline 150406 så koselig å se deg her inne også jeg så at du svarte på innlegge mitt "til dere anonyme" hehe fint at vi synes det samme da ) jeg har begynt å være her inne i steden for BIM....passer bedre her enn på det andre stedet ) Sander sover hele natta men våkner rundt 5 hver morra og da er jeg dødstrøtt gjesp han får pupp og jeg pumper meg slik at jeg kan ha litt mat senere også + at han får nan 2 ganger pr dag eller no Sander har blitt stor var på veiekontroll da han var 8 uker og da var han blitt 56 cm lang alt ! men veide bare 4400gr men hadde gått opp 400gr siden 6 ukers kontrollen da slutten av juni skal han få sin første vaksine og da skal han veies og måles igjen... skal ha dåp 25 juni og det blir jo spennende skal dere ha dåp?? stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/#findComment-5351420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickoline og supermann Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei igjen. Skal ha dåp på søndag du da! Blir spennende. Vi skal ha den 2. juli. Gleder meg, men gruer meg til å ha fullt hus igjeeeeeeeeen. Svigermor har akkurart vært her, og det gikk over all forventning. Hun tok seg skikkelig i nakken altså. ellers blir det ikke noe av vår Bulgaria tur. Andreas har en kjempebrokk som må opereres. Skulle det skje noe med den må den oppereres fort. Skikkelig kjipt, men Andreas sin helse er prioritert. Går alt etter planene skal han opereres om noen mnd. De synes han er for liten til narkose nå. Ellers har han blitt 10 uker og veier ca 5 kg. Tror han er ca 54 cm. Skal på helsestasjon om to uker. Da skal vi vaksinere og hele den regla der. Ellers har vi en super barselgruppe. Søte jenter med søte barn. Kun ei jente i gruppa. Ellers sover han stort sett "hele" natta. Men sover desto mindre på dagtid. Har lagt ut noen bilder under Anne-Merete Huse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/#findComment-5435448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 heiiiiiiiiiiii nickoline så kos at du er innom av og til her da ) og så søt gutt du har..*smilllllllllllll* vi har akkurat hatt besøk av presten, vi gikk igjennom hvordan fremgangsmåten er både før og etter dåpen... må si jeg gruer meg til å gå inn i kirken mens alle andre ser på huff er 3 stk med Sander som skal døpes.. i går var Sander 12 uker ser han har vokst litt må ha lagt bort en del klær han er sikkert rundt 60 cm nå skal på 3mnds kontroll til tirsdag og da skal han få sprøyte huff synd med Andreas at han har fått brokk da.....ønsker dere lykke til når operasjonen skal være... min samboer er i byen for å hente tinnfate som vi skal gi Sander i gave + 1000 av oss..... skal skrive hvordan det gikk i dåpen på mandag jeg...da får du være her assa *ler* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/#findComment-5440215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickoline og supermann Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juni 2006 hei igjen. hvordan gikk dåp og kontroll da? Her går det o 120 fram mot dåpen. Presten har ikke gitt lyd fra seg. Men men han blir vel døpt. Sliter med talen jeg skal holde. Kjenner jeg blir sentimental bare jeg leser igjennom den. Ellers har jeg vært å sjekket celleforandringene som de oppdaget på 6 ukers kontrollen. ( beklager skrivefeil. Andreas henger i puppen samtidig...) Jeg må antakelig operere bort nederste del av limoren. Synes det underlivet mitt har fått gjennomgå mye det siste året. Først to uktskrapniger, fødsel og nå oprasjon........ Jeg håper i det lengste at jeg slipper. Heldigvis kan jeg få flere barn hvis jeg på et senere tidspunkt skulle ønske det. Her øsepøser det ned. Jeg skal kjøre en tur på fru lyng å kjøpe et par fine sokker til andreas. Må ha nye til dåpen. De må være kritthvite. Ellers har vi jo dåpskjolen til min samboer med lue og det hele. Gleder meg til å sette den på... Vi snakkes da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/#findComment-5484580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 27. juni 2006 #6 Del Skrevet 27. juni 2006 heisann nickoline 150406 dåpen gikk det veldig bra med, han fikk mange fine gaver + 5000,- Sander var 5850 gr 58,5 lang og 40,8 rundt hode helsesøster var så fornøyd atte ) sprøyta gikk det bra med også han sutra litt bare etterpå og nå sover han i vogna si......har vært hos mine foreldre å spist lunsj sambo kommer hjem om 2 timer så skal vi spise middag og deretter skal jeg sove middag er så kjempetrøtt om dagen at det ikke er noe morro ! Sander sover hele natta fortsatt og det er kjempe deilig.. synd å lese at du kanskje må operere da ønsker deg lykke til om du skal det........ har regna her i dag også øspøs regn.....men heldigvis var det opphold når vi var ute i stad... presten ringte meg onsdag kveld kl 2130 4 dager før dåpen da hadde jeg ringt å purra på han samme dag....så han gir nok lyd i fra seg skal du se vi hadde to sanger en fra oss og en fra Sander og det synes alle var en kjempefin ide ) vi snakkes om ikke så lenge håper jeg klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/#findComment-5484730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickoline og supermann Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juni 2006 HEI IGJEN. VIL DU DELE SANGENE MED MEG? JA NOE SKAL DET VÆRE HELE TIDEN. SYNES DET ER NOK. BRIAN SKAL PÅ SYKEHUS I DAG. REGNER MED AT HAN OGSÅ SKAL SKJÆRES I. PGA BROKKEN GIKK BULGARIATUREN I VASKEN. SÅ DA BLIR DET VEL INGEN FERIE PÅ OSS I ÅR. MEN PAPPA HAR SATT PENGENE PÅ KONTO SÅ VI KAN BRUKE DE SENERE. MEN POENGET VAR JO AT VI ALLE SKULLE DRA. HÅPER LIKEVEL VI PÅ ET SENERE TIDSPUNKT KAN IHVERTFALL FÅ TIL TUREN MED MAMMA OG PAPPA. VI KAN JO TA EN BILLIG TUR FOR DE PENGENE SOM ER SATT AV. ELLERS BLIR DET VISST NYTT BAD VELDIG SNART. DEILIG. DA ER MANGLER VI BARE SKAP INNE FOR AT VI HAR ORDEN PÅ HUSET IHVERTFALL. ER JO NOE SOM STÅR IGJEN I KJELLER OG LOFT, MEN HOVEDETASJEN ER IHVERTFALL FERDIG. HAGEN ER IKKE SÆRLIG FIN DA DEN ER HELT OPPGRAVET, MEN SÅ FORT VI HAR STØPT TIL GARASJE SKAL VI OGSÅ ORDNE NY PLEN. VET IKKE HVOR STOR ANDREAS ER, MEN HAN PASSER FREMDELES NOE 50. SKAL PÅ HELSESTASJON I NESTE UKE EN GANG FOR SPRØYTE OG DET DER. LIKER IKKE HELSESTASJONEN JEG. SYNES DET ER EN EVIG PAPIRMØLLE OG ETTER BOKA OPPLEGG......... MEN VAKSINER OG VEIING ER JO GREIT DA. ER SOM SAGT SPENT PÅ PRØVENE DE TOK AV UNDERLIVET SIST UKE. MÅTTE JEG SLIPPE...... MEN DET VAR 90% SJANGSE FOR AT JEG MÅTTE OPERERE. ANDREAS ER EN LITEN SNILL KAR. VELDIG LETTVIN. BARE HAN HAR TØRR BLEIE OG ER METT ER ALT OK. I DAG SOV HAN FRA 2000 TIL 0430. FIKK EN SUP OG SOV TIL 1000. KAN JEG HA DET BEDRE DA. HAN SOVER LITE OM DAGEN DA, SÅ JEG FÅR IKKE GJORT SÅ MYE HUSARBEID SOM JEG HADDE ØNSKET, MEN JEG ER HJEMME FOR Å VÆRE SAMMEN MED SØNNEN MIN, SÅ FÅR OPPVASKA VENTE TIL DET PASSER SEG SÅNN. FORTSATT GOD DAG TIL DEG! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/#findComment-5485276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 27. juni 2006 #8 Del Skrevet 27. juni 2006 her har du sangene vi hadde Melodi: Lykkeliten Da lille Sander kom til verden Og solen våket over deg Den ønsket lykke til på ferden Og sendte stråler ifra seg Ja, denne dagen vil vi minnes Og både trær og blomster små De stod og hvisket om den lille Som i sin hvite seng lå. Slik kom da lille kjekke Sander Og vi to var blitt far og mor Han er det skjønneste i verden Det finnes ingen slik på jord Men ingen vet og ingen kjenner Den vei det lille barn skal gå Og ingen vet hva livet bringer Av lyse dager og av grå Så kjære Sander, vesle prinsen La oss få bli din gode fe Som drysser lykke, håp og glede På veien som du starter med. Og la oss følge deg på ferden Og se deg vokse og bli stor Du er oss alt så kjær du lille Så takk fra oss, din far og mor Hilsen Mamma & Pappa og her er sangen fra Sander til oss Mel. Det sto en liten løvetann ja, nå skal dere høre, denne sangen er fra meg En liten tass som har fått navn, skal si det kommer seg Jeg er jo ikke gammel, men erfaring har jeg jo Jeg vet nå at min mor og far er bare snill og god De gir meg mat og passer på, er jeg for kald og varm Og gråter jeg en liten skvett, så kommer det en arm Den tar meg opp og bysser meg, så jeg blir blid igjen iblant så er jeg plageånd, men deilig, bare kjenn!! Jeg vet at dere spiser her, det er jo festen min Og kjole har jeg også fått, jeg synes jeg er fin Men bare vent, for jeg blir stor, så stor som det går an Og spise skal jeg starte med, så snart jeg får en tann!! Og dere her, ja, dere skal få lære meg så mangt Å gå og sykle, leke, regne - hva er rett og vrangt? Jeg vet at dere elsker meg, for jeg er deilig, jeg Så hold meg nå i hånden min, så legger vi i vei! Hilsen Sander *^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Sangen fra Sander var det ei fra dib som hadde dikta til meg det gjorde hun bare på en to tre ) jeg liker heller ikke helsestasjonen så godt.....! var greit i dag var bare vi og et par til faktisk.. vi skal til fysioen neste mnd og da ba jeg om å være alene med henne orker ikke være med i gruppe nei takk ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348782-asma-og-sander/#findComment-5486473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå