Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hvis dere hadde sagt til deres mann (barnets far) at nå må han begynne å ta en større del av ansvaret/jobben (stelling, mating, aktivisering osv.), fordi nå begynner det å bli for slitsomt for dere som mamma, og fått til svar at han ikke har noe mer å gi selv, han er sliten når han kommer fra jobb osv.? Han skifter max 1 bleie til dagen, står ikke opp om natten, leker med ham max 20 min hver ettermiddag. Han gjør litt mer i helgene. Vet ikke hva man skal gjøre. Han er jo sliten han å......
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Har det slik jeg og,men her skifter han ikke bleie eller steller...leker kun når lillejenta er blid.... gir snart opp...prøver å si det til han,men det kommer ikke inn.... vet ikke hva man skal gjøre med slike menn jeg...han min er bortskjemt hjemmafra....vant til at mora har gått hjemme hele tiden....å at faren ligger på sofaen å venter på å bli matet..... skal gi han en mnd på å forbedre seg...om ikke...er det rett ut...gidder ikke mer....er sliten....
sjokedorisei Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 har det sånn her og,men... så lenge jeg går hjemme så tar jeg mesteparten av "jobben"...Sliter litt med å få han til å ha kvalitetstid med barna...(men har to barn som sover hle natta og er ikke vanskelige ellers...). Men fra august begynner jeg å jobbe igjen...Så da er det ingen kjære mor.Hvis han ikke tar halvparten av alt husarbeid og hjelper til med barna så blir det hellvette på jord... Å det er han fullstendig klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå