Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk i går satt inn 2 åttedelte egg, frys forsøk,. så nå er det bare å håpe og tro att det denne gangen går bra, det er den 12 gangen vi setter inn egg, og som sykehuset sier, alt er perfekt.........

Jeg går denne gangen på masse medisiner, progynova, albyl e, sprøyter og metformin også går jeg hos akupunktør.

Blir spennende, hvordan går det med dere alle, er det flere som er i samme løype som meg, så kan jo også vi lagen en rugeklubb.....!!!

Jeg har vært innom å lest nesten hver dag, men har ikke vært så flink ltil å svare, unnskyld for det, men tenker så på dere og jeg heier på dere alle sammen.

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348750-da-er-jeg-jammen-ruger-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som ruger!!

Jeg er ikke mange dagene foran deg, satte inn egg lørdag, så er på rugedag 4 i dag.

Du får starte opp en" rugeklubb uke 24", så skal du se det titter noen innom, er vel noen som setter inn denne uka også vil jeg tro:-)

Lykke til videre!!

Klem-

Hei du.

Gratulerer som ruger,igjen. 12 gangen!!!! Du må jo ha en utrolig sterk psyke, som har maktet å gå gjennom det så mange ganger. Helt utrolig.

Håper virkelig at det klaffer for deg nå. Åttedelte egg er jo kjempefint.

Ønsker deg masse lykke til videre.

Klem

Annonse

Hei norcathy, og gratulerer som ruger:-)

Jeg håper også inderlig at det klaffer for dere nå...virkelig.

Jeg sier som de andre, at du må være kjempesterk!!

"Betong Olga" burde være nicket ditt;-)) Det er helt utrolig at du står oppreist etter så mange forsøk.

Krysser alt for deg:-)

Stoooor klem,

Gratulerer som ruger igjen... Håper virkelig det går din vei nå... Det er virkelig fortjent... Å åttedelt egg må da være en fordel??

Skal krysse alt jeg har for deg... :))

Sender deg en stoooooor dose baby støv også... :))

********************************************** Å håper det hjelper... :))

Masse lykke til fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...