3småengler Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hei. Den siste uka har jeg vært plaget med at høyre hånden "sovner" når jeg ligger. Det er helt umulig å finne en måte å legge hånden på for å unngå at det skjer. Jeg var på kontroll på mandag og blodtrykk og alt var normalt. Er i uke 39. Noen som vet hva det kommer av, eller som har opplevd det samme?
MammanTilGullene Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Handa mi sovner ofte om natta. Skikkelig ekkelt, men den våkner igjen ganske fort. Min teori er at man ligger så stille fordi det er vanskelig å snu seg. Derfor kommer den lettere i klem. Vanligvis ville vi snudd oss og ikke merket det. Det er ihvertfall min teori!
3småengler Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2006 Ja, kanskje det er derfor. Hm. Får bare holde ut de siste dagene med kriblende hånd, da :-)
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Hei! Jeg har det akkurat likedan, og har tatt dette opp med min lege. Hun sier at dette skjer pga litt væskesamling i vevet. Dette fører til at blodgjennomstrømningen påvirkes, samt at det kan bli litt press på nerver. Absolutt ikke noe farlig, og helt normalt at man kan få litt vann i kroppen på slutten av svangerskapet. Selv har jeg ikke mye vann i kroppen, men får slike plager likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå