Gå til innhold

Prøverrekka

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

oi, du er ikke 18 enda rosamor?! hvordan har du fått tillatelse til å gifte deg da? er du myndiggjort tidlig?

Jeg er 22, student på Notodden, kommer fra Vestfold

gift med kjærsten gjennom siste 6 årene, som er 23

vi har ikke begynt prøvinga for alvor, må få på plass noen få ting i livet først.

(men i dag fant vi ny leilighet!! weee!)

Haha, vi holder oss til tropefisk vi da:)

Jeg gleder meg masse til å flytte nå! En STOR bør som er tatt av skuldrene mine nå som vi har et nytt sted å bo!!

Man kan gifte seg med foreldres samtykke ja. riktig. Hvor lenge har dere vært gift?

Koselig med flere unge gifte!

Mange som kommer med rare kommentarer til deg eller?

jeg skjønner meg virkelig ikke på denne kommentaren; "å, er du gift? Bor dere sammen også eller??"

hehe

jeg har så utrolig lyst til å svare "nei, er du gal! For å være sikre på at vi ikke er syndere er vi gift minst 10 år før vi flytter sammen! Ærlig talt!"

-men jeg har ikke helt tort enda;)

Mannen min har lovet meg at vi kan begynne å starte prøvinga om et år da. På en måte føles det ut som evigheter, på den andre siden går et år utrolig fort. (har jo vært gift et år allerede! herlighet!)

Så kan jo begynne å drømme litt

-------------------------

Spennende at du har slutta på pilla da (du skjønner jeg mener deg, plutselig ble jeg usikker på hvordan nicket skrives..)

På en måte skulle jeg ønske ingen av dere ble gravide før jeg setter i gang prøvinga jeg, hehe,

for da er dere her inne litt lenger.

*slemme tanker*

men lykke til så masse! blir spennende å følge med fremover!!

Annonse

Heihei VinterSol.

Vi har vært gift i et halv år nå. Ja kjempe koselig at det er flere! Kommentarer ja haha, det er det mange rare av ja. Du har fått den du også ja? hehe jeg også får den hele tiden, bor dere sammen også?? Jeg har noen ganger sagt på tull at nei jeg bor hjemme hos mamma og pappa og han bor hjemme hos sin mor, så de skjønner hvor teit det høres ut. Også har jeg fått endel sure miner også, folk som rett og slett er sure for at vi giftet oss tidelig. Ellers reagerer folk med et voldsomt sjokk haha.

Vi ventet bare en mnd vi etter vi gifta oss til vi begynte prøvingen, men vi har hatt det litt sånn ser hva som skjer liksom. Men denne pp skal vi satse på å ta kosen annenhver dag også skal jeg ligge i ro 20 min etterpå :-).

Tiden det går utrolig fort ja, nå etter vi giftet oss har den bare føke avsted. Du får prøve å lokke mannen med at dere trenger ikke å prøve, men bare ikke bruke prevensjon, også så hva som skjer. Men det er jo fint å kunne vite også da at dette er noe vi begge virkelig vil og ønsker sterkt liksom, men de er ofte så redde disse gutta for alt det nye.

Heheh, vart jo så revet med i denne snakkingen om giftemål og sånn:)

Jeg og samboeren min har prøvd siden i februar, så dere kan ta meg også med som prøver:)

Samboeren min er 24 år, jeg er selv bere 18... Han har spurt meg om han kunne fri til meg i sommer, og jeg sa jo selvfølgelig ja til det:) Så vi får se, skal til syden i neste uke:) hehehe:)

Vi har også planlagt hvor vi vil gifte oss, er ikke kristne, så vi gidder ikke den 'hvit brud i kirka' - greierne. Men vi skal mens vi er unge til Las Vegas for å gidte oss:) Litt spesielt, og da er det litt mer personlig over det:) hEHEH:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...