Puttipluttipott*har født* Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg føler meg lite konsentrert om dagen. Vimsete og glemsk. Er det ammetåka som har sneket seg på noen måneder tidligere?? Nå må jeg konstatere at jeg er sykmeldt og har vært det siden januar, så kan være at hjernen har "koblet seg helt ut", hehe. Må tenke nøye igjennom når noen spør "hva gjorde du i går?". Litt pinlig faktisk, men må jo le også. Er det flere enn meg som føler det slik? Trenger sympati, hehe!!
Reddik Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Velkommen i klubben! Alt som ikke blir skrevet opp går i den etterhvet nokså overfylte glemmeboka...må få meg ny snart :-) den "korrekte medisinske diagnosen" er visstnok svangerskapsdemens....jeg er hardt rammet...
Puttipluttipott*har født* Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2006 Så godt at det finnes en diagnose;o) Da har jeg noe å skylde på. Ammetåke uten og amme blir liksom feil begrep, hehe. Godt å høre at det er normalt...
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har blitt så innmari slepphendt merker jeg. Verre enn vanlig. Alt ramler rett ut av hendene mine... huff ammetåka er det nok litt tidlig for, men mange opplever å bli litt mer distre enn ellers når de er gravide - både pga den enorme hormon-karusellen vi plutselig havner i, og fordi det jo faktisk er en helt sinnssykt stor opplevelse å bære fram et helt nytt menneskeliv inni sin egen kropp! Kan ta konsentrasjonen fra enhver det...
Reddik Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 hihi, det er godt vi har noe å skylde på :-) Moren min tok helt av da jeg spøkefullt sa jeg hadde fått svangerskapsdemens etter å ha glemt en avtale med henne. Hun hadde søkt på internett og sjekka medisinsk leksikon og greier for dette synes hun var helt grusomt. Hun håpet at dette var noe som gikk over etter svangerskapet, at man ikke ble varig dement :-) Jeg lo så tårene trilla! Se den historien husker jeg, men viktige ting? Nei, de forsvinne ut av hodet mitt som dugg for den berømte sola... Vi er nok dønn normale du og jeg :-) du och jag Anton, du och jag :-)
Grigri m/3 gutter Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er også glemsk, mye mer enn til vanlig. Glemmer sånne småting som kan være litt viktige og som jeg aldri ville glemt før. Ingen krise hittil, det verste jeg har glemt var å steke nuggets en gang middagen var nuggets med ris og kyllingsaus. Det ble kjedelig uten nuggets gitt! Venninna mi sier hun var hardt rammet, hun kunne glemme hva hun snakket om midt i en setning.
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Hehe, jeg har også hukommelsen og konsentrasjonsevnen til en brødskive for tiden. Heeelt normalt og det er nok omverdenen som må tilpasse seg litt i og med at den ikke betyr så fryktelig mye i forhold til det som foregår i kroppen din:)
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 det er absolutt mulig!!!!!!!!!!!! Jeg klarte det utroligste... Ta feil av eksamens datoen...Forstår ikke hvordan jeg klarte det, enda så mange ganger jeg sjekket.Ikke noe særlig festlig når jeg har lest som en gal hele dette semesterert... så slå den,hehe.. Vel ,klarer ikke helt å le skikkelig enda da:)..må tross alt ta den opp igjen til jul, sammen med de andre. Så jeg har begynt på høst pensumet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå