Ninni36 Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 og jeg har mest sannsynlig ikke hatt el denne måneden ( Så da er det bare å vente på tanta, og forberede seg på ny pp. Var hos gynekologen pga smerter, småblødninger o.l. jeg har hatt siden MA i november, og hun sa heldigvis at alt så helt fint ut. Hun mente en fort kunne bli litt opphengt i dette å bli gravid igjen, og at det kunne være lurt å bruke prevansjon en stund. Men, den gang ei. Her skal det ikke noe prevansjon inn i hus ennå ihvertfall. Men, har kommet inn på videre studier til høsten (mastergrad i helse og sosialfag), og sagt ja til det (deltid), så det vil gi meg noe annet å tenke på. Det betyr selvfølgelig ikke at vi slutter å prøve, her lar vi naturen gå sin gang og jeg kommer fortsatt til å følge med her inne. Men kommer ikke til å el.teste mer, for det blir jeg stresset av. Ihvertfall når jeg ikke finner noe el. Det var en liten oppdatering fra meg. Er inne om dagene og leser, og er ganske oppdatert på hvordan det går med dere andre. Heier dere fram en etter en etter hvert som det nærmer seg ikm, og føler med dere når tanta dukker opp og gjør livet surt. Måtte det bli en fruktbar sommer for oss alle, og jeg er helt ening med ia69. Det må da gå an å ta unna fler enn en og en i denne køen. Flere "ekspeditører" kreves!! Ha en deilig uke alle samme - vi "skrives" ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348273-ja-s%C3%A5-n%C3%A6rmer-deg-seg-ikm-igjen-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bente69;) Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 hei Ninni35! Kanskje det er med deg som med meg, el testene slår ikke ut på meg heller, men jeg har el. Jeg testet det med blodprøve hos legen. I 3 pp av 11 har jeg testet med el-tester har ikke fått positiv el-test en gang. Å jeg har teset fra dag 7 til 21, uten hell. Måtte tanta de holde seg unna, sånn at spira er på plass denne pp:) Er enig at i en sjappa som har sååå stor ekspansjon som denne, kreves det flere til å ta unna køen!! Heldigvis jeg er jeg langt, langt fremme. Men det krever jo at ingen sniker i køen. Alle MÅ holde sin PLASS!! hehe Tvitvi, måtte vi snart kunne forlate denne siden, selv om vi har det veldig hyggelig her:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348273-ja-s%C3%A5-n%C3%A6rmer-deg-seg-ikm-igjen-da/#findComment-5348401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Får håpe gynekologen tok feil ang eggløningen da ninni! Bra at du har fått vite at alt er i orden med deg, så kan du i alle fall slippe å bekymre deg for det! Jeg brukte el-tester og temper denne mnd. El testen slo ut, og ett par tre etter dager etter der fikk jeg tempøkning, så jeg er sikker på at jeg hadde el denne mnd., og vi hadde sex hver dag disse dagene. Men jeg har ingen god magefølelse. Føler meg ikke gravid, og de symptomene jeg hadde (vondt i brystene og mensmurringer), har begynt å bli svakere, tror jeg... Håper du kan gi oss en positiv tilbakemelding du også snart =) XXX masse for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348273-ja-s%C3%A5-n%C3%A6rmer-deg-seg-ikm-igjen-da/#findComment-5349813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 15. juni 2006 #4 Del Skrevet 15. juni 2006 Uf, det er ikke noe bra at du fortsatt sliter med ettervirkninger etter MA i november. Kan skjønne at du begynner å bli frustrert. Jeg også fikk beskjed om å bruke prevensjon de første 2 - 3 måneder nå, da jeg netopp har hatt en MA, men det blir aktuelt. Jeg føler rett og slett, jeg ikke har "råd" til å miste en pp. Uansett, så føler jeg meg følelsesmessig relativt avklart i forhold til min MA, så det skulle ikke være noen hindring. I neste uke skal jeg til etterkontroll for å se om alt er "kommet ut", slik at den fysiske delen er i orden. Etter det har jeg ikke tenkt å legge noen bånd på meg selv, for å si det sånn - da blir det prøving med full trykk igjen. Regner jo likevel med at det tar noen pp før jeg kan begynne å håpe på en ny graviditet. Så jeg stiller meg opp i køen med dere andre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348273-ja-s%C3%A5-n%C3%A6rmer-deg-seg-ikm-igjen-da/#findComment-5359405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå