Gå til innhold

November: Hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Får jeg være med her?

Jeg her termin 16/11, ganske nøjaktig tre år etter at Andreas ble født (14/11-03)!

Jeg har bodd i Danmark i 7 år nå, men 13. juli flytter jeg hjem til Norge igjen. Gjett om jeg glder meg!!!

Jeg flytta til Danmark fordi jeg traff Claus, som jeg nå endelig har overtalt til å prøve og bo i Norge. jeg er endel inne på den danske netsiden netbaby.dk, men tenkte det kunne være greit å få noen Norske gravide venner også!

Regner med å bli boende i Sarpsborg, eller i nærheten for der bor mamma og pappa.

Yvonne 17+6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5348178-november-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ditt første barn?

jeg er veldig spent på hvordan det blir å føde på Fr.stad sykehus, men jeg har tre veninner som har føda der, og de har vært fornøyde.

Andreas ble jo født her i DK, og han fikk jeg i vann, så det håper jeg på at jeg kan denne gangen også.

Skal til neste scanning 28/6, så da håper jeg de kan se kjønnet, -det vil de nemlig gjerne her nede. Hvis de kan se det, da ;o)!

Annonse

Hei og velkommen hit!!

Jeg har ULtermin 16.november, men mensterminen min var 28.oktober.. Jeg tipper det blir midt mellom der et sted. Kanskje 7.november, det er bursdagen min!!!

Jeg bor i Oslo, min første, og vi pluss jordmor er ganske sikker på at det er en jente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...