Gå til innhold

September: 80 dager igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes tiden går fort. Ikke mange ukene før jeg har feri. Har begynt og handle ting til babyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har samme termindato som deg jeg..

klarer ikke helt å holde følge med dagene, synes det går utrolig fort!!

Hva har du handlet?

Har vogn og senga klar, ellers har jeg arvet en haug..

Skrevet

Jeg har 79 dager igjen. Dagene går fort for tiden, og føler at jeg lever i litt untakstilstand i og med at man ikke vet hvordan formen blir den siste tiden. Vanskelig å legge planer både for jobb, sommeren og for innkjøp o.l. Har kjøpt vogn og bilsete hittil. Også blir kurven hun skal sove i de første månedene gjort i stand hos svigermor. Kommer nok i mål! Og det vi evt finner ut at vi mangler får vi vel bare kjøpe senere.

Skrevet

Hei! Jeg har de store tingene etter første . Senge tøy og noe klær. Har kjøpt bleie bøtte og noe klær og andre småting. Det meste står klart !

Skrevet

Har termin 01.09. Klær for de første ukene er klart, vogn er i hus, vugge til stua skal hentes ned snart og sprinkelseng skal kjøpes om litt. Sengetøy vasket og småting som myke vaskekluter og gulpekluter ligger i skuffen. Jeg forbereder meg helt annerledes denne gangen enn med førstemann, da jeg var heeelt på bærtur ang det meste :-)

Skrevet

Hei babycall !

Jeg er mye treiger med å ordene tingene denne gangen

enn jeg var sist. Har jo i gjen en del små ting. Har jo god tid . Hvor gamel er første din . Min er 6 år og begyner på skolen til høsten.

Skrevet

79 dager igjen i dag... for meg... så følger etter :-)

Skrevet

80 her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...