Gå til innhold

Desember: Edvard snudde seg i dag.

prekæs

Anbefalte innlegg

fra rygg til mage. Og så et spørsmål til dere: Ser det skrives en del om nattesøvn. Gullet får pupp enda, dvs. han begynte med smaksprøver i går. Han legges i 19.30 tiden sover til ca 23 får pupp og sover til 03.30 får pupp og sover til morgenen. Dette er ikke noe problem, men er det flere som har barn som ikke sover fra kvelden til morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja! Og han får middag, grøt og frukt. Får pupp minst tre ganger om natten. Noen ganger flere.

Gratulerer med den store *snusegrundtframagetilrygg* dagen! Nå er det full fart snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke alene.. Snuppa her får litt frukt midt på dagen, grøt på kvelden, ellers bare pupp. Legger henne ca kl 2000, og da er det pupp igjen en gang mellom kl 23 og 01, og fire-fem timer deretter igjen.. Så det hjelper ikke med grøt. Jeg er jo vant til det, men jeg skulle gjerne ønske at hun hadde klart seg med å våkne kun en gang om natta i hvertfall... Har lurt litt på om det kanskje kunne hjelpe om hun får litt mer fast føde på dagen, men jeg har ikke lyst til å begynne med så mange måltider før hun er 6 mndr. Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...