Snusmumriken* Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Såååå bitte liten, men likevel så fantastisk Var på min andre ultralyd i dag...er bare 6+2, men grunnet 1 SA og 1 MA får jeg god oppfølging denne gangen. For en uke siden på ultralyd så gynekologen litt blod i livmoren....det var dette som gjorde at jeg mistet forrige gang. Men i dag var en del av blodet borte....og ting så mye bedre ut Føler meg sååå lettet nå.....kanskje klarer jeg tilogmed og slappe av i et par dager...hehe. Ny UL om en uke
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Juhuu!!! Masse gratulerer til dere - koselig å se sin lille spire. Bare vent - tida flyr kjempefort, og plutselig er ikke den lille spira så veldig liten lengre =) Min er plutselig blitt stor jente på snart 1400gram og 34 cm!!! Hjelp =)
kjærlighetsbarn i magen Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Ble litt nyskjerrig når du også har opplevd blod i livmoren. Hva sa legene om det denne gangen? Har du hatt brunlig utflod etter den første ul, i og med at det så bedre ut den andre gangen du var på ul? Hvorfor mente de at det var grunnen til at du aborterte den første gangen? Godt å lese om noen som er i samme situasjon som en selv!! Lykke til med spiren, så skal jeg prøve å ta vare på mine to spirer så godt jeg kan...
Snusmumriken* Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2006 Hei hei Denne gangen har jeg ikke hatt noe brunlig utflod. Spurte gynekologen om hvor det ble av blodet hvis det ikke kom ut på den måten. Han sa at kroppen sugde det opp i kroppen igjen! Forrige gang jeg mistet hadde jeg visst ganske mye blod i livmoren....hjertet banket på fosteret den gangen også. Men gynkologen sa at det mest sannsynlig kom til å ende i en SA. En uke etterpå var fosteret dødt. Aborterte en uke etter det igjen. Den gangen hadde jeg brunlig utflod i flere uker...men blødde aldri friskt blod før jeg aborterte. Denne gangen var det heldigvis ikke så mye blod i livmoren og gynekologen var optimistisk Krysser fingrene for oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå