Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Åssen står det til hos dere i dag? Fint vær eller? Har vært litt stille herfra de siste dagene, men det kommer mest av at dagene flyr og at vi er mye ute =) Formen her er bra - heldigvis! Kjente jeg var ganske stiv i ryggen i morges da jeg våknet. Elias har sovet i hele natt, så jeg har vært helt slått ut...ikke på do før klokka 5 - og det er nesten rekord, tror jeg! I dag skal Elias og jeg avgårde å kjøpe nytt badebasseng til ham. han bada i hagen i går i fjorårets basseng (en sånn plastikkbåt som man kan bruke til vann og sand og leker og sånn) - og den var jo blitt altfor liten. Da vi satte sklia hans oppi og skeli utfor, gikk han jo rett i kanten med en gang og slo tærne sine. SÅ nå må vi til innkjøp av noe større =) Er gøy nå når de kan begynne å bade ute!!! Hørtes ut som Lisa også likte det =) Jaja, det ble bare en liten hilsen fra meg sånn på morgenkvisten - vi snakkes igjen om ikke lenge, Elin! Ha en flott dag - og hils lille Vegard fra min lille prinsesse. Har plutselig begynt å tenke litt på Emilia igjen nå selvfølgelig!!! Blir aldri enig med meg selv! Klemmer, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347788-heia-lisa-si-mamma-venter-vegard/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei du:) Jeg og Lisa skal også ut å shoppe litt idag. Jeg skal kjøpe en lenestol til henne og noen hagemøbler hun kan ha ute i hagen. Det er så gøy å kjøpe ting hun blir glad for:) Seinere idag skal vi besøke barnehagen hun skal begynne i til høsten. Det blir spennende å se hvordan den fungere og treffe de voksne som har ansvaret. Jeg har fortalt henne at vi skal dit idag, men hun forstår selvfølgelig ikke det:) Men jeg gleder meg til å ta henne med. Tidligere har vi bare vært å lekt på lekeplassen som hører til. Vi har aldri vært inne. Alt er bra her også, men jeg begynner å ha problemer med å sovne. Jeg er så varm om nettene. Solen står rett inn vonduet vårt om dagen, så soverrommet er veldig varmt om kvelden:( Må nok kjøpe en vifte. Enten det eller så må jeg begynne å sove på badet. Det er det svalt og godt hvis vi skruer av varmen under flisene:) Det var svigermor som tipset meg. Hun hadde sovet på badet hele sommeren før hun fikk Geir. Jeg var hos Tone Beth og fikk låne masse babytøy igår. Hun har en sønn som er 10mnd vet du. Han heter Johannes og er den blideste ungen jeg kjenner. Han smiler alltid:) Uansett, så fikk jeg med meg fire soarkebukser i str50 og tre i str56. Jeg trenger ikke kjøpe flere bukser i 50 nå tror jeg. Jeg har to selv, og 6 sperkebukser holder vel? Hvis ikke så er det jo mulig å kjøpe noe etter at barnet er født også Jeg skrev et forslag til navn inne på skrevlesiden. Jeg syns Sara er så utrolig pent! Jeg ville brukt det:) Geir liker dessverre ikke det navnet. Hadde han gjort det, hadde det stått øverst på jentenavn-lista mi:) Nei, nå må jeg kle på Lisa. Hun løper rundt i pysjen:) Ikea åpner om en halvtime, og da har jeg tenkt å være der. Ha en fin dag sammen med sønnen din kjære venn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347788-heia-lisa-si-mamma-venter-vegard/#findComment-5347979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå