nungo Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan går det med deg? Tusen tak for all din bekymring på mine vegne den siste tiden; det gjør meg helt rørt. Jeg lurer jo også på hvordan det går med deg og dine? Fortsatt optimistisk og full av gå-på-mot håper jeg. Husker deg så godt fra sist, jeg var på disse sidene. Vi hadde IKM samme dagen, og det var så koselig å ha deg å følges med :-) Nå vet jeg ikke når min IKM er; foreløpig er det bare å stålsette seg med en STOR porsjon tålmodighet. Blødning etter min MA er ennå ikke slutt og etter det må jeg visst regne med 4-6 uker før mens kommer tilbake. Suk; det føles som uendelig lenge å vente. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347777-ia69/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei min kjære venn =) Ja, jeg husker godt at vi ventet IKM samtidig, og jeg var sååå spent på deg når du kom tilbake fra påskeferie.. Håper det går bra med deg nungo! Synst det var så urettferdig og trist det som skjedde! Var stadig inn på "gravid i moden alder" for å lese hvordan det gikk med deg og de andre jeg "kjente", og det var så godt å lese om deres gravide verden.. =) Men både du og jeg og alle vi andre her skal få til dette her til slutt!! Vi får støtte hverandre på veien! Jeg har IKM mellom 20.-23. juni, men tror ikke noe på at jeg er gravid. Om det er fordi jeg har psyket meg ned, eller fordi jeg synst symptomene har blitt mindre, er jeg litt usikker på... Jeg fikk positiv el test mandag i forrige uke, og hadde tempstigning på torsdag/fredag. Etter det har tempen gått litt opp og ned, men fortsatt holdt seg høy. Nå siste par dagene, har den gått litt nedover... og jeg frykter jo at den vil fortsette med det.. Men akkurat nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente likevel.. og det er så sinnsykt frustrerende!! Håper du slipper å vente så lenge før du kan begynne å prøve igjen, nungo! Og at blødingene snart vil stoppe, så du kan få lagt den fysiske delen bak deg. Neste pp må nok jeg også hoppe over, da mannen min skal opereres igjen denne mnd, og må gå med krykker minst en mnd. Men jeg tenker at vi kanskje har godt av en liten pause, tenke på helt andre ting, og slappe av i forhold til el og sex, og kose oss bare når vi vil.. ;o) Stor og varm klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347777-ia69/#findComment-5349972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Så du er i ventefasen nå :-) Ja, det er antakeligvis den mest uutholdelige del av syklusen. Man kan liksom kke gjøre noe annet enn å vente, vente, vente, og man blir helt spø av å tolke symptomer. Håper tiden kommer til at gå fort og at du venter på noe godt :-) Jeg har allerede nå sagt til meg selv at jeg må droppe al symptomjakt, men jeg stoler ikke helt på at jeg kan holde det.. Uanset, så husk at når jeg var gravid så hadde jeg så få og difuse symptomer, at jeg var HELT overbevisst om at jeg ikke var gravid, så INGEN får lov å gi opp håpet før tante faktisk har meldt sin ankomst! Så dere må hoppe over neste pp? Det er jo litt synd å måtte "miste" en pp, men dersom du ikke skulle vise deg å allerede være gravid (håper jo det da), da slår jeg mer enn gjerne følge med deg fra neste pp - må vel vente en mens eller to før vi begynner på nytt. Stor klem til deg også :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347777-ia69/#findComment-5358830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå