Gå til innhold

CB digital test - noen som kan hjelpe???


Har fire go`inger

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikm 6. juni og har fortsatt ikke fått menstruasjon. Jeg har tatt en del graviditetstester (4), og alle viser negativt. De to siste gangene har jeg brukt CB digital test, hvor det kommer opp enten gravid eller ikke gravid i displayet. Når jeg tar ut testpinnen fra avleseren, ser jeg en kontrollstrek og en teststrek. Teststreken hadde i dag blitt betydelig tydeligere, men var svak...Må teststreken være like sterk som kontrollstreken, for at man kan være gravid? Eller betyr det HCG-nivået er på vei til å stige? Andre med erfaring? Håper veldig at jeg er gravid da.....men det spørs om det ikke har blitt noe kluss med syklusen etter Cerazette bruk....sukk :(

 

Håper noen kan hjelpe. På fohånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun det som viser i displayet; altså gravid eller ikke gravid som har noen betydning. Testpinnen på CB digital har ingenting å si for resultatet.

Krysser fingrene for at du er gravid, og at du bare slår ut litt sent på graviditets-testen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testpinnen på CB-digital har absolutt noe å si for resultatet. Det den digitale leseren gjør er å optisk lese av tettheten på testlinjen. Når du har så mye hormoner som 50 HCG vil testlinjen ha så mange punkter / være så sterk at den slå ut på "gravid" - men før det kan du ha lavere HCG som ikke gir "sterk" nok strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal egentlig ikke se på streken for de sier at det er det som står på vinduet som teller. MEN. Jeg har erfart selv med digitale EL tester at jeg kan faktisk se på streken selv om man ikke skal det. jeg serden blir sterke når det nermer seg el, så jeg kan se om den vil slå positivt ut dagen etterpå. Om dette er individuelt vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene :)

 

Nå håper jeg at en test blir positiv en av dagene - men det er vel å håpe for mye sålenge etter ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester kun med cb digital, og får alltid to streker opp på testpinnen, men har aldri vært gravid! Så du skal kun se på vinduet som teksten kommer frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...