Gå til innhold

Blir nok juni-baby på meg! Vannet gikk inatt!


Gravidigjen!

Anbefalte innlegg

Våknet av at det var vått i senga, og det fortsatte å renne av meg når jeg reiste meg opp. Var nok ingen tvil om hva som var igang. Ringte til fødestedet, og har allerede vært der en tur, men da riene ikke har kommet skikkelig i gang enda, går jeg bare her hjemme og venter, og venter.. Kommer de ikke igang av seg selv, setter de meg igang imorgentidlig. Spennende!!! Vil at det skal skje NÅ!!! Går bare og kjenner etter riene.. Regner med jeg skjønner det når de er igang, eller? Er så usikker! Men blir det vondt nok, så skulle en vel tro at jeg har vett nok til å reise til sykehuset igjen ;)

 

Lykke til dere andre, enten det blir juni, eller juli-baby!

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugh, nå skvatt jeg litt... Jeg har termin samme dato som deg, men føler at kroppen min ikke er fødeklar ennå! Har du følt deg tung og klar den siste tiden, eller bare kom dette som kastet på kjerringa ved at vannet gikk i natt? Er det din første fødsel? Ønsker deg masse lykke til med dagen i dag og i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå stikker du forbi meg din snik. Det er helt greit. Du merker nok når riene tar tak ja. Hehe. Masse lykkeønskninger fra meg. Kos deg med den lille om ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Har så absolutt ikke følt meg fødeklar jeg heller, så var ganske så forbausa da jeg våknet inatt ja. Men akkurat nå vil jeg at det skal skje noe!! Ikke tegn til ei eneste rie, og det fortsetter å komme litt og litt fostervann hele tiden. Har selvfølgelig vært litt varmt i det siste, og har fått litt vann i kroppen, men forutenom det har jeg følt meg frisk og rask! Det skal sies at det har jeg egentlig gjort gjennom hele svangerskapet, heldigvis! Og jepp, det er min første fødsel ja, så veldig spent på hvordan det her skal skje. Fødselen blir nå litt fortere enn forventet, men det er vel slik at dette kan man ikke planlegge da. Vil ungen ut, så vil en vel det!

 

Du får ha masse lykke til når din dag kommer, enten den blir imorgen eller 15. juli! Hvem vet!

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til!

du er så heldig. jeg har hatt veldig sterke og låke kynnere siden helgen, det er mest om natta. håper han holder seg inne vertfall 3-4 uker til. jeg kommer vel til å gå over tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Takk for svar. Lykke til og god tur. Dette blir spennende! Hilsen meg med samme termindato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager.........jaja......fostervannet kan gå lenge det vet jeg av egen erfaring......men jeg tror ikke du må vente helt til juli for å møte det lille nurket ditt;-)) LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så heldig :) eg går her å venter, har termin 29 juni... menstermin i morgen... pakket bagen ferdig i går, trodde vi måtte avgårde.. masse rier, klarte ikkje gå.., og i natt... men e bedre no, så falske... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er. Sist fødte jeg fem dager før termin. Startet med at vannet gikk. Sist var jeg også med i juliklubben, men havnet tilslutt i juniklubben.

 

Lykke til med fødsel, og skynd deg med fødselhistorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig du..skulle ønske det var meg.

 

Men husk at hvis du kniper igjen til juli får far en ekstra perm. uke.

Sikkert ikke akkurat det du bryr deg mest om akkurat det. Haha...ville bare nevne det siden du sniker sånn i køen.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...