Gå til innhold

traxx marlin eller jaguar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe jaguar 3. Den kan en skifte sitteretningen mot deg eller fra deg. Jeg skal kjøpe på nettet på kidsroom.de. Da kommer det seg på ca 3500 inkl vogn, regntrekk, vognpose, frakt, moms og toll.

Se her: http://www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/448fc2fe0183221e273f50f336080646/Search/Run

Vi har traxx marlin med tre hjul. Har simo kombi fra før og ønsket en sprek og lett vogn.

Marlin har ett hjul foran som tilter til siden istedenfor å snurre 360 grader. Dette er kjempebra, synes vi, og t.o.m. gubben ble fasinert. Ryggen er lang, selene er gode og komforten er bra. Ryggen kan legges helt ned med et slags beltesystem som funker fint. Kalesjen er littegrann løs hos oss, men det kan være fordi det var en utstillingsmodell. Vogna har bøyle foran, men denne kan vippes ned som fothviler slik at vogna blir lengre. Kalesjen har en slags nettingåpning på sidene som gjør at man kan titte på barnet når man triller vogna. Det som er litt dumt er at disse ikke lar seg dekke til, men slipper sol inn.

Jeg var litt skeptisk til at vogna er så lav over bakken, men dette har ikke vist seg å være noe problem. Handlekurven under er stor og god, men det er litt liten åpning og kan være litt vanskelig å få større ting nedi der. Vi har babybjørn stellebag, og den får vi ikke ned i handlekurven, så da må vi ha den på styret. Vil tro at de litt flatere stellebagene går greit nedi.

Den er ganske bred mellom bakhjulene, noe som gjør at jeg kræsjer i det meste, men det er en vanesak. Tror faktisk Quinny er like bred bak. Fordelen er at vogna blir god og stabil og ikke tipper så lett.

Vogna er lett, utrolig enkel å trille, og blir veldig liten når man slår den sammen. Spesielt om man klipser av hjulene. Samtidig er den tøff, har fått kjempemye skryt for den!!!

Alt i alt er jeg kjempefornøyd. Blir egentlig mer og mer fornøyd etterhvert. Vil anbefale denne vogna! Vi kjøpte den for 2.200.

Hvordan vil den traxx marlin med tre hjul oppføre seg på vinterføre/snøslaps? Går vel ikke an å låse hjulet...så jeg ser for meg at den vil være ekkel å trille da??

Har lyst på den..men vurderer 4 hjuls istedenfor 3 hjuling nettopp pga det der vinterføret her i landet:o)

Vi har ikke hatt den på vinteren ennå, kjøpte den for et par mnd siden. Leste i et innlegg her inne at den skal være god å kjøre på vinteren også, men det har jeg altså ikke forsøkt selv ennå.

Men ut i fra sånn jeg kjenner vogna så tror jeg ikke det vil være noe problem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...