Gå til innhold

Til dere som anbefalte meg babysafe!!!

Anbefalte innlegg

TUSEN MILLIONER TAKK:) Vet ikke hva jeg skal si for å takke nok:)

Kjøpte den på babyshop i går ettermiddag og i går kveld sovna gutten vår på 5 minutter i den!

Og i dag morges kl.05 da han våkna, så sovna han av seg selv igjen og sov en time til...åååå sååå deilig dette var.

Og dette var IKKE noe tvangstrøye, bare hindra han i å reise seg og ligge på magen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347389-til-dere-som-anbefalte-meg-babysafe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-) slik var det hos oss også. babysafen er topp! vi har nettopp sluttet å feste den nå, vil prøve å venne henne til å ligge uten til ferien. vi prøvde først helt uten, men da ble hun hysterisk. satt på fanget mitt og puttet beina ned i posen. er nok blitt en trygghet å ligge i den. så nå ligger hun i posen, men uten at vi fester den.

Babysafe er en pose med stropper som festes under madrassen. Vi har den så slakk at han kan sove på siden som han elsker,men ikke på magen eller klatre oppover senga.

I dag sov han sin første formiddagslur i sengen på over to uker. Og nå sover han for natten igjen:)

Jeg er sååå fornøyd..

Annonse

Vær forsikitg med å ha de slakke, de skal være helt stramme av sikkerhetsmessige årsaker. Det er fordi det har forekommet at barn har surret seg inn og blitt kvalt.. Men jeg er veldig enig, babysafe er helt genialt, og bruker det på begge barna mine. Til deg som lurte, begynn med det når barnet begynner å vise tegn til å røre mye på seg i senga. Da venner de seg til å ligge på ryggen/siden, slik at det blir helt naturlig for dem å ligge slik.. Nattesøvnen er dermed sikret i lang lang tid fremmover. Da vesla vår ble to år, tok jeg av selen slik at hun bare ligger i posen. Hun nekter å sove uten. Men nå som krybbedødfaren er over, kan hun fint få ligge på magen :)

Brukte babysafe på alle mine, unntatt denne siste, for jeg vet ike å få tak i det her.

Altid syntes det var en flott oppfinnelse, jeg =)

Hadde ikke sprinkelseng til de andre ungene, så det var egentlig et "must" å ha babysafe. Pluss at de slapp å fryse ved å dytte dyna av seg.

Har nesten lyst til å sy et selv til min yngste, men har jo ikke anordningene for å feste under senga.

Gutten min blir 9 mnd i helga...til du som lurte på hvor gammel babyen var. Kan sikkert begynne før også.

Kommer jo an på når de begynner å kave og snu seg hele tiden.

Kjøpte den på babyshop jeg. 499-, tror jeg den kosta:) God investering.

han sov over en time lenger i morges også..blir jo bare bedre og bedre dette..

Jeg har jo ikke stroppene så slakke at han kan snu seg på magen, bare på siden, så da sier det seg selv at det er ganske stramt(til du som skrev om at det var farlig å ha de slakke:))

Annonse

Det er riktig at stroppene ikke selges alene lenger,men de selger soveposen babysafe med tilhørende seler som man fester i posen.

Kjøpte babysafen min på Reflex,jeg.Det er av merket Babydan,det er en helt tynn sovepose med seler som festes under sengen/madrassen.

Fungerer helt ypperlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...