Gå til innhold

noen som kan svare? (litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Dere vet så mye her inne så prøver å spørre. Er det vanlig at mensen er litt "klumpete"? da mener jeg at det kommer litt sånn rød gele eller koagulert blod. Varierer i str, men sånn på str men en krone? Har så rar men denne gangen. uten særlig mensvondt,murrer bare litt også har jeg disse klumpegreiene innimellom når jeg er på do. Pleier å ha kjempevondt og syns det blør litt mer enn vanlg også. noen som kan hjelpe meg? Hater å ringe legen å spørre om sånne ting...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347386-noen-som-kan-svare-litt-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er normalt å ha litt koagler iblandt. Jeg er prøver og hadde det litt sånn som du sier, nå sist mensen. Jeg blødde lite da, men hadde litt "klumper" i mensen min. Det er jo tross alt endel livmorvegg som skal støtes ut. Så det er jo ikke bare rent blod som kommer.

Klem fra Loise

jeg tenkte at dette minnet om min sa.. har aldri koagulert blod ved normal mens! Men så er det jo normalt og temmelig vanlig å ha tidlige saer som ikke blir oppdaget... Uansett ikke noe å uroe seg over.. hvis det var en sa, og den var så tidlig at du opplevde det som en vanlig mens (selv om den ikka var helt normal da..) så oppfatter kroppen det som en mens, og det er bare å fortsette med prøvingen! Lykke til

Hei og takk lille lulle.

Men hadde du smerter ved din sa? Hvor langt på vei var du? Om jeg tar en gt,vil jeg evt kunne se det på den om det eer en evt sa?jeg har ikke smerter, hadde en pause i blødningen i går, men kom plutselig tlb nå.. og som sagt kom det en uke før tiden.. helt rar. Jaja, skal til legen onsdag da..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...