Gå til innhold

Juni: Hurra, ferdig utdannet!


Junimini

Anbefalte innlegg

Er så glad!! I går hadde jeg siste eksamen i utdannelsen min, var veldig spent på om jeg rakk det siden det bare er 1 1/2 uke til termin. Så nå lille venn i magen, er det bare å komme ut;)

 

Måtte bare dele gleden min med dere;) Hvordan har det gått med dere andre studenter forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:-)

 

Her har det gått rett vest, men tar regnskap via nettet så jeg lider ikke så veldig mye annet enn at jeg må fortsette etter fødselen, tenkte å starte opp igjen i begynnelsen av august. Jeg har termin neste fredag, fant ut det var best jeg la hele studiet på hyllen de to siste ukene for å få masse hvile og ro...den siste måneden har jeg bare blitt sprø fordi ingenting av det jeg har lest har gått inn.

 

Men jeg er nå fått gode karakterer på det jeg har klart å sende inn, og det er jeg glad for:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig og være ferdig da..

Sitter her med min siste eksamen nå, skal levere den på lørdag, har temin 25 så håper at dette går bra. Hadde eksamen forrige uke den gikk ikke så bra, men håper bare at jeg klarte meg så jeg slipper å tenke noe mer på den i sommer.

 

Skal bli godt og bli ferdig så jeg bare kan venete på gulle i magen..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med siste eksamen i dag, så nå har jeg endelig permisjon et helt år! :) Herlig!

Eneste skår i gleden, er at jeg sannsynligvs må ta opp igjen den eksamenen jeg hadde i dag, har hatt null konsentrasjon i det siste, og fått lest veldig lite, men men... den tid den sorg!

En uke til termin nå, så nå skal jeg bare slappe av, og forberede meg på å bli to barns mor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...