MrsNina Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Har alle sluttet å gi mme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 ja, vi gir kumelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til 2 prinsesser Skrevet 14. juni 2006 #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Tulla får MME om kvelden før leggetid, ellers så gir vi kumelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engellen Skrevet 14. juni 2006 #4 Del Skrevet 14. juni 2006 Vi har ikke sluttet å gi mme enda. Har ikke introdusert kumelk her enda, men blir nok ikke så lenge til vi prøver litt nå. Tenkte jeg skulle vente til vi har vært på 1 års kontroll på helsestasjonen. Selma har slitt litt med atopisk eksem den siste tida, og da fikk jeg beskjed om å drøye litt med kumelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 14. juni 2006 #5 Del Skrevet 14. juni 2006 Nei Charlotte er ikke klar for det enda. Hun får kraftig diare av det, så vi avventer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaS Skrevet 14. juni 2006 #6 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! Har ikke gitt mme i det hele tatt. Jeg gir jogurt og ammer. Har tenkt å vente med vanlig melk en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 14. juni 2006 #7 Del Skrevet 14. juni 2006 her er det vanlig melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til Celine Skrevet 14. juni 2006 #8 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg blander mme og kumelk for å venne henne litt etter litt til smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå