Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å bli ganske sliten av å stå opp kl 05.30 nå....Han er 4 mnd og sover hele natta så skal vel egentlig ikke klage,men.....Han legges ca 19 på kvelden,har prøvd å legge han senere og men våkner til samme tid!!han får også grøt på kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn er sånn:)

Min også. han er 9 mnd og står fortsatt opp mellom 05 og 06.

Så da har du fått et morgenfuglbarn:)

kan hende det endrer seg etter hvert, men legg deg kl.21.30 noen dager i uka (vet det ikke er lett disse sommerdager) så får du overskudd og kan nyte sommeren

Skrevet

gutten min våkner rundt 5 om morran han blir 3 mnd 29 juni

vi pleier å legge han mellom 22 og 23 men alikvel så våkner han rundt kl 5 og det er ganske slitsomt ! pleier å gi han smokken for å se om det hjelper hvis ikke må jeg stå opp å amme han

han må ha godt sove hjerte om gutten din legger seg kl 19 og våkner 0530 det er mange timer det...og litt kjedelig at han våkner tidlig selv om dere legger han senere..

jeg har ingen gode råd å gi deg for jeg sliter selv med min..

når begynte du med grøt?

har tenkt å begynne når han blir 3 mnd, får høre med helse stasjonen når vi skal dit 27 juni for vaksine..

Skrevet

Synes 10,5 timer sammenhengende er mye jeg. Hvis han er kvikk og opplagt når han våkner får han nok søvn.

Hvis han får dekket sitt søvnbehov med de 10,5 timene er det to alternativer:

1. Tilpass din døgnrytme din

2. Tilpass døgnrytmen til barnet

Skrevet

hehe nei du burde være fornøyd med så mange timer søvn sammenhengende! selv har jeg enda ikke sovet mer enn 3 timer sammenhengende siden gutten min ble født for et halvt år siden!

MEN vi står ikke opp før rundt 8. Han hadde en periode da han ville opp rundt 5, men da tok jeg han over i senga mi og lot han gråte litt før han sovnet igjen. Dette fortsatte jegmed og stod ikke opp før tidligst 7. etter en ukes tid lærte han at her i huset starter ikke morgenen før 7-8, og sov derfor lenger. Verdt å prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...