lille solstråle Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Gratulerer så masssse forresten!!! Jeg har såå lyst på å bli gravid igjen nå jeg også!! Har sex annenhver dag, ammer 2 ganger i døgnet (morgen samt 5 min om kveld) men har ikke fått igjen mensen etter fødsel..... Schnuppa mi blir snart 7 mnd og jeg er 26 år...... Hadde dere fått igjen mensen? Ammet dere??? Og hvorfor testet dere? (Noen symptomer?) Lykke til til dere alle og send gjerne litt babystøv evnt tanta til meg
2nj♥ Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Jeg fikk mensen da gullet var ca 5 mnd (januar), og da jeg ikke fikk den igjen i februar tok jeg en test helt i begynnelsen av mars....som var negativ. Tenkte da at det tar vel litt tid før den blir regelmessig. Men jeg må da ha blitt gravid få dager etter at jeg testet..... Jeg ammet mye da jeg ble gravid, også en gang per natt. Tok en ny test i midten av april fordi jeg følte meg småkvalm og var helt sinnsykt trøtt.....og den var positiv! Så nå er gullet 9 mnd og jeg er 16 uker på vei med lillebror eller lillesøster...... -skal på ultralyd om et par uker og jeg håper de kan se hva det er.... ;-) Det sies jo at det ofte kan gå lettere å bli gravid når det ikke er lenge siden sist. *sender masse babystøv* Og lykke til!
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Jeg fikk en miniblødning rundt 2,5-3 mnd etter fødsel (hastesnitt).. Trodde egentlig ikke at det var mensen fordi det var så lite (holdt med truseinnlegg..) Jeg fikk aldri til å amme, men pumpet meg så godt jeg kunne, på denne tiden. Vi var ganske forsiktige, men tydeligvis ikke forsiktige nok! Grunnen til at jeg testet, var rett og slett at jeg følte meg gravid. Gikk en uke med halsbrann (!!) og stikninger i bekkenet før jeg testet "for å utelukke". Holdt på å få sjokk da testen var positiv! Dro til legen for å ta blodprøve, fordi jeg var sikker på at det måtte være noe hcg som hang igjen fra forrige svangerskap. Men det var det ikke... Peter er nå 9 måneder, og jeg er 26 uker på vei.. Sender over masse babystøv! Lykke til!!!
pandabjørn Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 jeg fikk mensen 2 mnd etter fødselen og har hatt den for 2 gang nå i begynnelsen av juni.. jeg vil ha to tette så jeg har ikke begynt på pilla.. jeg ammer og Sander får nan i tillegg for jeg har ikke nok melk tror jeg.. jeg har ikke testet ennå er nok litt for tidlig men håper jeg blir gravid i løpet av høsten ) jeg er kjempe trøtt om morran og ettermiddagen sikkert pga Sander våkner før 5 hver morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå