Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i en annen tråd om en som har en mann som står opp om natta? Virkelig, hvorfor det, hva gjør han? Antar også at han skal på jobb om morgenen? Har aldri hørt noe sånt før og ble litt undrende runt en sånn situasjon. Er det fler som har det sånn kanskje, og hvorfor når vi damer likevel må opp og amme, noe som han ikke kan? Slår meg umiddelbart at dette høres urimelig ut om det er for å holde mor med selskap eller skifte bleie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min jobber 12 timer hver dag, og han har IKKE pupper med melk i, derfor står han ikke opp om natta til vanlig. Men i helgene hender det han står opp og skifter bleie sånn at jeg bare kan vente i senga og amme der :)

dvs.. vi har hatt babyen vår i bare litt over en uke, men den ene helga vi har hatt gjorde han det iallefall! hehe

Skrevet

mannen min står opp om natta, Det er han som går hjemme og hun får ikke melk om natta.

Når jeg var hjemme og sliten, hendte det også at han stod opp.

Skrevet

så lenge eg nattamma, var det berre eg som stod opp om natta. No står vi opp berre for å få junior til å sove igjen viss han har mist smokken eller rulla seg over på magen, så no byter vi på å stå opp. Det tek jo tre sekund, så det er ikkje så frykteleg farleg.

Skrevet

Det er jo ikke alltid babyen våkner for pupp og da synes jeg man kan dele på det... Det er jobb å gå hjemme med barn også da!!! lillegutt kviler lite på dagen nå så jeg får ikke lagt meg nedpå heller... Sjelden mannen står opp på natta, men jeg mener de bør hjelpe til litt på natta innimellom...

Skrevet

på hverdager så er det jeg som skal stå opp med han,ettersom han skal på jobb. På fridager er det 50/50,men har ikke vært oppe 1 natt siden han var ca 1 mnd.(er 4 nå) *bank i bordet*

Skrevet

Jeg tror jeg er litt bortskjemt *blush*... Nå skal ikke min mann på jobb tidlig, han starter først senere på dagen, så hvis lillegutt våkner på natta så står han opp og gir han smokken. Han spiser ikke om natta, så da holder jeg meg unna så han ikke skal lukte melk og plutselig bli sulten... Om morgenen står mannen min opp og tar han opp når han våkner, skifter evt. en bleie mens jeg drar på meg litt klær og gjør meg klar til å amme. Jeg føler meg priviligert som har en så snill mann. Han sier at det smilet han får av guttungen når han kommer inn på rommet hans er vel verdt å stå opp først for!

Skrevet

Så lenge lillemor våkner og ikke skal ha mat så tar samboeren min det ja. Da skal det som oftest bare litt rugging til så sovner hun.

Skrevet

Mannen min har alltid stått mye opp selv om han skal på jobb. I starten da jeg ammet pleide han å hente gutten til meg hvis jeg var veldig trøtt. Men sluttet med nattamming da han var 7-8 mnd. Prøvde ihvertfall og da var han ofte oppe og ga smokken.

Men nå har gutten min vært mye våken og det har ikke alltid vært mat som har vært behovet og resten kan jo pappaen gjøre også. Faktisk så er han mye flinkere enn meg og gutten vår roer seg fortere ned når pappaen står opp. Jeg blir fort utålmodig om natta.

Bleieskift har jeg nesten aldri hatt om natta jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...