Gå til innhold

Hmm.ny pergokur

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg ringte legen min for å få resultatet på blodprøvene mine og alt var normalt.:D

Gikk på dobbel pergo kur for to mnd siden,og har gått en mnd uten.nå ville han sette meg på ny kur pga uregelmessig mens.jeg sa jeg ikke ville ha de for jeg slet skikkelig med magesmerter under EL på forrige kur,såå da sa han at jeg skulle prøve enkel pergo dose denne gangen...så han skal sende meg resept på noen mnd så skulle jeg kontakte han til høsten hvis jeg ikke var blitt gravid....

Vi diskuterte mannen min også,for han har vært å testa seg og fikk en kur han skulle gå på.men han sa ikke noe om at han måtte undersøkes noe mer...men forrige gang sa han at mannen min måtte teste seg på nytt når han var ferdig med kuren(så jeg skal nok levere den uansett nå hvis jeg får Mensen denne mnd)

hmmmmmmmmmmmm

Er dette normalt da når alle prøvene var normale og jeg har Mens og EL?

Jeg fortalte også at jeg har testa EL denne mnd,og den kom ikke før på 22dag... Da sa han jeg antagligvis har hatt EL tidligere men at den slo ut nå...hva er det slags tull da...Jeg kjenner og merker da når jeg har det..den skal jo vise positiv NÅR jeg har EL...eller????

Blir ikke klok av det her jeg:(

Hilsen en frustrert prøver...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347078-hmmny-pergokur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Nå er det nå forsåvidt ganske mange som bruker pergo selvom man har el av seg selv. Men når det er sagt må jeg si meg enig med snøfilla. Det er bare tull at du skal utsette deg selv for en ny kur så lenge man ikke vet hvordan det står til med sæden. Og dessuten synes jeg det er merkelig at ikke gyn ville sjekke om medisinene din mann har fått har fungert... om han har gått lenge nok på dem osv.....

Når det gjelder din el tror jeg gyn bummet grovt, siden du både kan kjenne el og fikk positiv test.

Snakket du med gyn på telefon eller hadde du time? Kan han ha hatt dårlig tid og ikke sett ordentlig i papirene dine før han har gitt deg disse svarene ?

Forstår veldig godt at dette er frustrerende! Men jeg tror jeg ville ha bestilt meg en ny time hvor mannen var med før jeg startet på pergo.

Krev å få en ny vurdering av din mann og vent på resultatet før pergo start.

Det kan jo da være at du blir gående enda en periode uten "hjelp" men bedre det enn å stappe i seg hormoner som kanskje uansett ikke er til noe nytte hvis det fortsatt er noe galt med din mann.....

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5347078-hmmny-pergokur/#findComment-5348708
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...