Gjest -lilly- Skrevet 21. juni 2006 #26 Skrevet 21. juni 2006 Hei igjen Takk takk....deilig å kunne kalle seg høygravid da...hehe Faktisk så er jeg ikke så stor, men har en del halsbrann og mye kynnere da. Føler du deg stor? Uff ja...det er mye å ta tak i. Har liksom ikke ordnet til noe til den nye babyen, men må nok snart begynne å vaske klær og utstyr. Selv om jeg føler at det er kjempe lenge til termin (det er jo faktisk bare 6 uker......hjelp...). Kjempe koselig med meldinger fra deg ja Kjekt å ha noen å dele gleder og bekymringer med. Ikke alle som forstår hvordan vi har det. Og vi går helt sikkert over termin begge to. hehe ) Klem
Vespa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #27 Skrevet 21. juni 2006 Hvor mange uker ville han vært hvis han var født til termn da? Stakkars lille knøtt som kaster opp, håper de finner ut av det og kan hjelpe ham, håper også for deres del at det "bare" er en umoden lukkemuskel og ikke innsnevring i tarmen. Skriv og fortell hvordan det går da! Lykke til på sykehuset!
Vespa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #28 Skrevet 21. juni 2006 Hei høygravide, Ikke stor jeg heller. Har lagt på meg 8 kilo og har en nett mage, men er jo stor til å være meg.. Idag har vi fått hentet og skrudd sammen senga, vasket sengetøy og klær etc, veldig koselig å pusle med. Jeg tror ikke jeg går til termin, ingen av legene eller jm heller, men det blir spennende å se, Satser på å ta en tur til sjøen i helgen og et par ekstra dager. Er ca 1 time og 20 minutter fra sykehuset da, mitt sykehus, det er andre i nærheten men ikke med fødeavdeling. Jm på sykehuset mente det var greit, og at de ville møte meg med ambulanse hvis det skulle vise seg å gå veldig raskt...vår lille jente på 8 har vært så tålmodig og trenger noen dager med bading og krabbefisking og venner. Har dere lagt noen planer for sommeren?
Miriam 27.04.06, fikk 13.03.06 Skrevet 22. juni 2006 #29 Skrevet 22. juni 2006 korrigert så ville han ha vært 8uker ca nå.. skal oppdatere hvordan det går jeg..;O) du får ha en fin tur i helgn da.. og uansett om det skulle skje noe nå, så der du vel ca 35 uker ca nå,, og da pleier det gå veldig problemfritt om det skulle bli sånn at bebien kommer nå...;o)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #30 Skrevet 22. juni 2006 Hvordan vet man at man har kort livmorhals? Noen symptomer?
Vespa Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #31 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde mye kynnere og nedpress men ble også fulgt opp spesielt med tanke på dette (med ul) fordi jeg er konisert.
Gjest -lilly- Skrevet 23. juni 2006 #32 Skrevet 23. juni 2006 Hei hei! Var på vekta i går og hadde lagt på meg 9.5 kg.....hehe så det ser visst ut til at jeg kommer til å nå 12 kg (+). Jaja....det går heldigvis av etterpå. Så du har begynt å ordne til babyutstyret så gøy da! Jeg må visst snart ordne til litt jeg også. Fødselen kan jo skje når som helst.....blir litt nervøs av tanken jeg. Gruer du deg til fødselen? I dag er det sankthans, så vi skal grille og tenne bål. Blir koselig ) Vi er 5 familier som samlest hvert år. Feirer dere sankthans? Vi har ingen planer for sommeren. Ikke enda ihvertfall. Tørr ikke reise bort noe sted siden jeg bare har 5-6 uker ferie. Men hvis vi får en baby som sover mye og er bare snill og grei (håpe, håpe...), så kanskje vi tar oss en tur til hytta på sørlandet ) God helg da!
Vespa Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #33 Skrevet 2. juli 2006 Hei igjen Lilly, Er innom hjemme som snarest, skal på kontroll imorgen tidlig og må vaske litt klær og vanne i hagen etc. Jeg er 37 uker nå og veldig glad for at jeg er kommet så langt! Hvordan er det med deg? Jeg er i elendig form etter all den hvilingen, så denne tiden fremover da jeg kan leve som vanlig igjen, med unntak av at det er fryktelig varmt og jeg er veldig høygravid må jeg bruke på å komme litt i form igjen. Skulle ikke bli så vanskelig å finne prosjekter til å aktivisere meg med, her er det uendelig med ting å gripe fatt i etter denne lange inaktive perioden. Håper du koser deg i det fine været. Har forresten lagt på meg to kilo denne uken jeg har vært borte, håper det betyr at babyen vokser bra også.
Gjest -lilly- Skrevet 5. juli 2006 #34 Skrevet 5. juli 2006 Hei! Havna inn med rier i natt. Da jeg kom inn hadde jeg 5 cm åpning. Riene fortsatte litt, men så stoppet de helt opp. Jeg ble sendt hjem i gjenn, og nå sitter jeg her da. Venter på at riene skal komme tilbake igjen eller at vannet skal gå. Håper det snart er over.......litt nedtur å bli sendt hjem når man er innstilt på å føde..... Masse lykke til med fødselen, Vespa ) Klem
Vespa Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #35 Skrevet 8. juli 2006 Hei Lilly, Nå er det tre dager siden du skrev den meldingen, regner med at du har fått din lille baby nå? Håper alt er bra! Tenker på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå