Gå til innhold

September: Termindato :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hadde dere termin og når fødte dere?

Jeg hadde menstermin 5 september og UL-termin 15 september.

Hun kom 4 september :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menstermin 5. september. UL-termin 31. august. Kom 6. september.

Så lenge de kommer ut er jeg egentlig fornøyd jeg. Synes ikke det var så fælt å gå på overtid. Var mer bekymra for at jeg mista permisjonstid med baby og muligheter til barnehageplass i Oslo.

Skrevet

Hadde termin 27. august, skulle ta keisesnitt 23. august, det ble ikke noe av, så ble jeg forsøkt satt igang 1. sept. uten hell, men 2. sept. gikk det og ut kom hun! :o)

Skrevet

Menstermin 18 september

UL-termin 16 september

Ble satt i gang 27 september, 28 september kom det en stor gutt = ) Tolv dager over, men kunne gjerne gått gravid i mange mnd til!

Skrevet

Hadde termin 12. september...men Henrik ville ikke ut før 16. september :)

Rart å tenke på at for 1 år sidem hadde vi alle sammen en søt liten kul på magen... Ååh, sukk.

Skrevet

Menstermin 3.september, ul-termin 31.august og Trym kom 4.september. ;-)

Skrevet

Menstermin var 27.9- ul 28.9, men denne gutten ville ut før...17.9-en rask og enkel fødsel!

Skrevet

termin 8 sept og han kom 3 sept! :)

Skrevet

Mens termin 23 sep, ul termin 26 sep.. Igangsatt 8 sep.

Skrevet

Hade menstermin den 23 sep, ul termin den 21 fødde den 25 sep. Men tyckte det var helt oki att gå øver. Tænkte inte så mkt på det. Var så instælld på det. Systern min gick øver 16 dagar bara ngn månad føre mig.

Skrevet

Mens termin 31.august-Ul termin 7.september.. Marius kom den 3.september

Skrevet

Eg hadde menstermin 1. september, og ul-termin 6. september. Blei satt i gang to veker over, og Ask vart fødd 21. september, 15 dagar etter termin. Det gjekk greit å gå ei veke over, men den andre veka var absolutt heilt pyton.

Skrevet

Hehe.. snakk for deg sjølv..

Kulen min var vel "søt" i mars. Frå april og utover gjekk den under kategorien "er det tvillingar?". Mot slutten av svangerskapet var eg over på "badeball+"...

;-D

Skrevet

Mens termin 30. sept, ul termin 17 oktober, (ja, jeg protesterte kraftig på den, visste den var feil ;) jenta kom på riktig termin, altså den 30 :)

Skrevet

Jeg hadde menstermin 13.september og UL termin 9. oktober. Jeg protesterte også kraftig på det, men ingen ville høre. Snuppa kom 12.sept, så min termin viste seg å være rett!

Skrevet

Jeg hadde UL termin 10.september. Ingen menstermin. Men han kom ikke før 25.september - 15 dager på overtid! Han kom av seg selv for de ville ikke sette meg igang :o(

Skrevet

UL termin 17 september, menstermin 21 september og prinsessen så dagens lys 28 september- 11 dager over termindato (også hun kom av seg selv). Like greit for alt var over på en time og et kvarter! Deilig;-)

Skrevet

Mens term. 2 november.

UL term 28 oktober.

Født 12. september.

Skrevet

Mens-termin 21. aug, UL-termin 24 aug.

5. September var vi på overtidskontroll og ble satt igang, og (endelig!) 7. september var hun ute!

Skrevet

mens og ul termin var 10. sept

han kom den 5. sept...

Skrevet

UL- og menstermin var 8. og 9. oktober. Men guttungen var klar for den store verden allerede 7. september. Det gikk heilt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...