Gå til innhold

Velger å være anonym nå :(

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal gjøre? I helga smugtittet jeg på samboers mobiltelefon. Vet jo at en ikke skal gjøre slikt og stole på kjæresten sin.Men hva finner jeg der? Jo på sendte meldinger så finner jeg ut at sambo har skrevet til en annen dame å bedt henne om å sende ham bilder av seg selv!!! Så har han også sendt melding til en kamerat som bor et stykke unna å spurt om han ikke visste om noen damer fordi han var så kåt! Jeg ble så sjokkert at jeg mista mobilen hans i gulvet.Hadde en lang samtale med sambo etterpå hvor jeg gråt mye.Han sa det bare var tull og at jeg måtte stole på ham.Jeg vet fra før av at han har tullet med slikt før fordi jeg har kjent sambo i mange år(før vi ble kjærester). Men nå vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre mer.Sambo er borte på jobb nå og han blir borte i en hel uke.Her sitter jeg hjemme alene og bare stri gråter.Jeg elsker jo mannen av hele mitt hjerte og vi prøver å få barn sammen.Men nå vet jeg bare ikke hva jeg skal tro lenger?Føler jeg har mistet all kontroll og at hele mitt liv liksom bare falder i grus foran øynene mine.FAEN!!!!

Fortsetter under...

skjønner ikke helt poenget med å gjøre slikt når han har deg. Ville tatt en skikkelig prat med han. Hvordan kan dus tole på ham når du ser slikt på tlfn? Eg hadde ivertfall reagert og blitt rasende... slikt er sårende uansett om det er tull osv!

Hei, uff så trist å høre. Men du skal vite at du ikke er alene. Skjedde akkurat det samme med meg. Er enda sammen med han, men har store problemer med å stole på han.

Håpe alt ordner seg for deg og at han slutter med sånn tull!

Sender deg en klem:)

Annonse

Hei du som startet denne tråden..

Synes synd på deg akkurat nå... Selv var jeg gift i 7 år, men siste året stolte jeg ikke på mannen min i det hele tatt. Han var sammen med andre jenter, og nektet selvfølgelig på det..

Jeg tittet på hans mobil og der fant jeg jo det jeg lette etter. Men x-mannen min nektet fortsatt på at han hadde vært ilag med dem (Selv etter en SMS som sa "takk for deilig sex" eller "takk for en utrolig deilig natt" (sistnevnte var etter en natt han sa han jobbet nattevakt på jobben, men da jeg ringte jobben hans og spurte, hadde han ikke hatt nattevakt)

Dette ødela ikke bare ekteskapet vårt, men vennskapet til våre venner også... For jeg beklaget meg til mine venninner, og han sa jeg var dum og teit...

Men nå har jeg det utrolig flott. Ny samboer har jeg fått og vi går inn for å starte familie med barn og greier...

Ønsker alle i samme situasjon "lykke til" videre. Det er ikke noe å samle på sånne ekle mannfolk som ikke greier å holde seg til ei jente... Nemlig DEG...

På tide og sette foten ned spør du meg! Det virker ikke som du stoler på han, og i lengden tror jeg det vil ødlegge deg like mye som det han gjør ødlegger forholdet! Det er UTROLIG viktig og kunne stole på hverandre! Hvis han virkelig elsker deg for alt det DU er verdt, så ville han ikke sende slike meldinger i det hele tatt. Han respekterer deg ikke!!!

Vil du leve i et forhold hvor man ikke stoler på parneren? Han burde virkelig vise å sette pris på deg, og ikke ta deg for gitt!!!

Da jeg ble sammen med min kjæreste som har vært min kamerat i 7 år først, sa jeg at dette er ikke noe tull. "Hvis du på noen måte gjør noe som mister min tillitt til deg, så går jeg! Hvis du tar meg for gitt, så går jeg! Hvis vi ikke klarer å prate sammen lengre, er forholdet dødt!"

Roten til et godt forhold er at man hele tiden viser hverandre at man bryr seg, at man prater godt sammen om alt mulig og ikke tar hverandre for gitt!

Jeg lover deg, jeg har hatt flere forhold som ikke har vært sunne, men jeg har lært å sette grenser, både for meg og for forholdet!

Du har tydeligvis mye inni deg som er sårt, siden du sitter der og gråter! Problemet er at det er kun DU som bestemmer hvordan du vil ha det, ingen andre!

For noe dritt.Fortalte du at du hadde sett meldingenge på tlf hans da?Vil bare si at han er jo ikke helt ærlig med deg vess d står slike medligner...man tuller ikke med det mener jeg da.Håper han er ærlig med deg...siden dere prøver og lage et barn sammen osv.Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...