Gå til innhold

Hei dere som har prøvd ivf i Danmark/Finland eller andre steder.. Kan dere hjelpe meg litt?? Spørsmål?

Anbefalte innlegg

Får man dekt noe av oppholdet eller forsøket av trygdekontoret i Norge? Eller må man betale alt selv? Lurer på om vi skal snike oss en tur over til Danmark og slippe unna ventekøen her....Føler at vi har ventet så lenge nå.. Har vært prøver i snart 6 år og fikk vite at egglederne mine var tette nå i mai..

Hvor anbefaler dere å prøve ivf? Hvilke klinikker?

Håper noen kan hjelpe..

Fortsetter under...

Nei, dessverre får man ikke dekket noe av opphold eller forsøk om man gjør det i utlandet. Det man får dekket, er medisiner som overstiger 15.000kr., om medisinene blir kjøpt Norge.

Når det gjelder anbefalinger, er det sikkert mange flinke, men jeg anbefaler gjerne Ciconia Århus. Iflg. ekspertene her i landet hadde liten eller ingen mulighet til å lykkes, også ved prøverør, og her sitter jeg med en liten spire innabords. :-) Det er jo fortsatt tidlig og mye kan skje ennå, men vi skulle ikke ha mulighet til i det hele tatt å bli gravid. Jeg er kjempeglad for at jeg fulgte min egen stahet og ikke tok alt det ekspertene sa for god fisk!

Er det lang ventetid? Og hvordan kommer jeg i kontakt med dem?? Er hetl blank på dette jeg... Setter min lit til sankten jeg .. haha og venter til jeg blir blå...Har blitt flyttet bakerst i køen en gang før og nå må vi vente i 6 nye mnd.. og det har jeg ikke tålmodighet til...Orker snart ikke mer av denne ventetiden.. Blir smårar jeg..

Det er ingen ventetid. Se her: www.ciconia.dk . Send dem en forespørsel. Jeg sendte forespørsel fredag ettermiddag og fikk svar mandag morgen der de sa at jeg kunne starte opp med en gang om jeg ville. De er dessuten superkoselige og profesjonelle der.

Må si meg enig med HMS:)

Ciconia er en kjempeflott klinikk med bare hyggelige leger og sykepleiere:)

Maigaard er også en fantastisk klinikk!!

Kan anbefale de begge på det varmeste.

Ble gravid på 1. IVF hos Ciconia:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...