Gå til innhold

jeg blør!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er brundt,litt utflod aktig,ikke mye,men litt hver dag i ca 1 uke nå!! er ca mellom 4-og 6 uker på vei! og litt redd!! er det normalt at det er brundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørt det ikke er farlig når det er brunt... mange her inne som har opplevd det der...'

 

friskt blod som er skummelt

 

kan jo være etter at det har festet seg å sånn---

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat likedan i uke 5/6, hadde brun utflod/spotting i ca 6 dager. Var til legen og han sykmeldte meg da han mente jeg skulle ta det med ro - sånn sofa-med-ro... Det er ikke noe farlig så lenge det ikke er friskt blod. Men ta kontakt med legen din, å hør hva han sier. Jeg er nå i uke 9 og jobber 50% (jobber i barnehage og har en ganske fysisk jobb da). Begynner mest sannsynlig i 70% neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg også blør, men jeg har rent blod!

Hadde en SA i fjor hvor jeg blødde mye brunt, og etterhvert med blodige klumper. Hadde også sterke magesmerter! (høres ekkelt ut, og det var det) Tror ikke man trenger å bekymre seg så veldig hvis det ikke er smerter! Hvis du har såpass lite at det ikke en gang fyller et truseinnlegg, så tror jeg du også kan slappe av.

 

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_5_og_fosterets_uke_3_n_lages_navlesnoren

 

Fikk også vite av ei hyggelig jente på barnimagen at 25% av alle gravide opplever å blø, 90% av disse går det bra med! Dette er en god statistikk og jeg synes vi kan klamre oss fast til den!

 

For trygghetens sn skyld er det lurt og snakke med legen din! Ønsker deg lykke til!!!

Og skal krysse fingrene for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...