Gå til innhold

Gravid igjen etter SA...... Jippi :)


gla`mamma :)

Anbefalte innlegg

Hadde sa 9 mai, og testet positivt igjen idag.. Noen som har erfaring med å bli gravid så fort etter sa?

Litt blandede føleslser akkurat nå.. Er glad men leser jo her inne at folk har blitt rådet til å vente en periode eller to. Kan det være skadelig å bli gravid så fort, større sjans for å miste f.eks?

Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen her :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer! jeg hadde en SA i april og ble gravid med en gang. har hørt at grunnen til at man skal vente noen mnd er pga termin-utregning. tror ikke det er større sjangse for å miste, tror det er mindre:) jeg er 9+0 i dag, så her har det gått bra så langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sa i desember 2004.januar 2005 ble jeg gravid igjen og i oktober fikk jeg en nydelig sønn.Nå er jeg gravid igjen:)

 

Lykke til..denne gangen klaffer det skal du se:)

 

Gratulerer så masse.

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre... Har jo så lyst til å begynne å glede meg... Men lurer litt på en ting.. Skal jeg bare ta utgangspunkt i sa en som siste mens??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg tok utgangspunkt i den dagen jeg begynte å blø. kan jo hende det er noen dager senere egentlig, men det finner de vel ut på ultralyd senere:) er jo ikke så mange dager fra eller til det er snakk om!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sa i begynnelsen av april, men ble gravid igjen med en gang. Er nå 9+6 og har en mye bedre "magefølelse" denne gangen, for da jeg mistet hadde jeg mye magesmerter...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leah! Gratulerer, din heldiggris" Jeg hadde en SA 1. juni- etter et slit med å bli gravid. Vil derfor i gang igjen så fort som mulig hvis jeg er så heldig da. Hadde dere bare sex regelmessig eller gjorde dere noe målrettet og bestemt for å bli gravide igjen denne gangen? Man har jo ikke peiling på EL etter en SA!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig når jeg leser innleggene deres. Begynner vel kanskje å gå opp for meg nå :)

Når det gjleder sex så var det vel litt halv hjerta pp denne gangen.. ville gjerne prøve fort igjen, men lysten var ikke der.. hadde sex to ganger og det var ca midt mellom sa en og forventet mens... men det holdt visst.. Det er visst større sjans for å bli gravid rett etter sa sier de som har peil, så lykke til Tinna..

Og masse gratulasjoner og lykkeønskninger til alle dere andre :)

 

PS: hvor langt er du på vei ronja81?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...