Gå til innhold

November: noen fra romerike/lillestrøm omegen her??

Anbefalte innlegg

hei på dere!

jeg er 20 år og venter min førstefødte rundt 9 nov. jeg flyttet fra kongsvinger til lillestrøm ifjor sommer - men holder forøvrig til i fet kommune for øyeblikket. kjenner ikke til mange, ihvertfall ikke gravide og det hadde vært koselig å bli kjent med noen i 20 ¨åra som har termin rundt samme dato=o) skal føde på a-hus(sia), kansje noen av dere skal??

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei du:)

Jeg er selv innflytter her på Romerike. Har bodd her i Rælingen i 2 år nå og venter vår første 15 november. Har fått fødeplas på Ullevål, men man vet jo ikke hvor man havner i disse dager:) Jeg er 25, eller dvs jeg blir 26 i år, har samboer som blir 30.

Har vært på treff for oss som bor på Romerike 3 ganger i Lillestrøm. Følg med inne på BIM-treff sidene under Akershus, så får du med deg når vi møtes, så kan du jo komme neste gang:) der er vi jenter i forskjellig alder fra forskjellige steder på Romerike, og som har termin spredt rundt om. Ingen der som har termin i november (bortsett fra meg da)så det hadde vært koselig om du tok deg en tur når det blir treff neste gang:)

Vært på ul ennå da? Vi har vært flere ganger, og den ene gangen mente legen at han kunne tippe at vi får en jente.. men ingenting er sikkert..hehe:) hva med deg?

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...