Lindamor og Oliver Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 -og nyte svangerskapet så langt? Jeg sier egentlig dette til meg selv fordi jeg hele tiden tenker; i neste uke er jeg så langt på vei og om så mange dager er jeg...flere? Det er som om man hele tiden er for kort på vei fordi det bestandig er noen foran..hallo.!! jeg er litt rar men nå må jeg ta meg selv i nakken; ) Jeg er 33 uker og 2 dager på vei...tenk..om noen få uker er det hele overstått.Statistisk sett så opplever ikke vi kvinner en graviditet mer en ca. 2 ganger i livet...dette er mitt andre svangerskap og muligens mitt siste...derfor bør jeg kose meg her og nå; ) Synes det er rart at jeg ikke skal oppleve dette flere ganger..er bare 26 men vi har liksom bestemt oss. God klem til dere andre der ute som venter på nursket!
shanty73 Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Den tanken du beskriver der kjenner jeg meg igjen i... Klarer nok ikke å kose meg på samme måte nå som jeg gjorde i 1 svangerskap.. Dette har også noe med formen å gjøre denne gangen.. Lykke til.. Jeg har samme termin som deg..
Lindamor og Oliver Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2006 Hei; ) Så gøy å høre da,at vi deler termin dato! Håper formen din ikke ødelegger for mye,er det bekkenløsning? Jeg hadde ingen plager med min første men kjenner det litt mer på bekkenet denne gangen uten at jeg da kan si at jeg plages med bekkenløsning. Fødte du før termin med første? jeg fikk 10 dager før..er spent på om det skjer før denne gangen også.
langevipper Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 For det meste så koser jeg meg med graviditeten, syns det er så koselig når hun sparker og spesielt når jeg er hos lege/jordmor og får høre hjerte slå:-) Men det at jeg er like oppslukt som deg med dette hvor langt en er på vei hele tiden, har vel mest med å gjøre at jeg gleder meg så utrolig mye til å få holde min datter for første gangen... Jeg vet det kommer til å bli den største opplevelsen i mitt liv, men alikevel er jeg ikke en gang i nærheten med å forstå hvor stor den opplevelse kommer til å bli. Blir rett og slett så utålmodig av å måtte vente så lenge på den deiligste opplevelsen jeg kan tenke meg:-) (og da kan jeg ikke for at jeg har full kontroll på nedtellingen til terminen...som forresten er neste fredag....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå