Gå til innhold

Oktober: smerter i magen


kula 291011

Anbefalte innlegg

er dette farlig.. det kjennes ut som mage knip.. dette er ikke kynnere da dette er vondt,noe kynnere ik er, litt bedre nå.. men litt vondt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...tittet tilfeldigvis innom for å se om noen hadde de samme plagene som meg..jeg sitter og har "skikkelig mageknipe" jeg også,etterfulgt av halsbrann....er veldig ubehagelig...håper alt er bra med den lille? hva skjer??:( ****engstelig****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker ikke annet enn irritert førdøyelse, (husk at graviditet sakner ned førsøyelsen din og derfor har mange gravide førdøyelsesplager innimellom og får likevel perfekte barn:) ) prøv å drikk farris e.l. og slapp av. Hvis det varer lenge ringer du fødeavd og høre om de kan ta deg inn og skjekke at alt er i orden.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råd for halsbrann: Farris blandet med eplejus hjalp meg, pluss at det smaker godt :) De har og forskjellige tabeletter på apoteket som kan hjelpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdags kveld fekk eg skikkelige vonde kynnere og knip som kjenntest som menssmerter. Disse kom og gikk svært ofte, og til slutt ringte eg føden. Eg var redd det var rier, da eg er førstegangsfødende og ikkje veit heilt forskjellen. Eg fekk beskjed om å komme på føden for undersøkelse. Dei hørte på hjertelyden, som var fin, tok urinprøve, i tilfelle urinveisinfeksjon, den var fin, og i tillegg innvending og utvendig ul, som også var fin. Konklusjon: bare vonde kynnere - heldigvis:)

Eg sov godt den natta, da dette har plaget meg en stund, og nå veit eg at det er berre slik at noen kjenner kynnere bedre enn andre.

 

Kanskje det er det samme for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen..satt med konstant mageknipe tirsdagskveld i 4 timer,så jeg ringte føden..de tok meg in på sjekk,og sjekka urin som var ok,og så tok de ultralyd for å sjekke at den lille hadde det bra..da ble jeg roligere..var nok bare en reaksjon magen min fikk,men alt var heldigvis ok..var sååå godt og få se den lille en gang til,den hadde det bra,og var aktiv som bare det..men det var ikke kynnere,men som legen også sa; det skjer mye med kropp og livmor på denne tiden,så det er nok bare det..men bedre å sjekke en gang for mye enn for lite:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...