Gå til innhold

Pokker, nå er jeg redd her...kan noen se på dette??

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen, men den har ikke kommet....

Ble spådd her at jeg ville bli gravid i perioden juni til september...

Er jeg blitt gravid alt????

Uff, håper egentlig ikke det enda, hadde håpet det skulle gått litt lenger tid mellom gullet mitt og en ny graviditet...

Kan noen se noe...pleaseeee....

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er under utvikling... altså, jeg har akkurat begynt å bruke evnene mine. så det er veldig usikkert om jeg har rett da, men slik jeg ser det, får du baby når det er kaldt. får en kald følelse.

så jeg vil annta at du er gravid nå, men jeg er veldig usikker....føler det blir februar mars baby,så enten denne eller neste tror jeg..

Blir VELDIG glad om du kommer med en tilbakemelding, for jeg har som sakt akkurat begynt med dette. har ligget mest i drømmene mine før..

Hei igjen.

Jippi...jeg har fått mensen og da er jeg nok ikke gravid.

Så da ble det heldigvis ikke denne mnd...

Tror du det blir neste mnd da??

Herregud er både spent og nervøs her, vet egentlig ikke om jeg vil ha flere... Men alle her inne har spådd at jeg får en til så da blir det vel sånn da..

Er jo koselig med disse små da, men jeg har 4 barn fra før av så jeg er egentlig fornøyd nå..

Hva kan du se om meg? Og fremtiden? ( Vil ikke vite noe negativt ) bare positive ting. Ser du noe positivt i fremtiden min??

Klem fra meg. :-)

jeg får ikke opp noe negativt, så det lover jo bra. får veldig sånn ut mot havet følelse, altså at tiden ut i år kommer til å være veldig positivt for deg.

får ikke opp så mye mer.... bare at dette året kommer til å forløpe veldig rolig, uten mange omveltninger, bortsett fra eventuell graviditet. hvis du vil unngå å bli gravid, bør du passe ekstra godt på i juli og september.

lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...