Gå til innhold

Har dere fortalt om graviditeten??


Mille-k

Anbefalte innlegg

Vi har ikke sagt det til noen enda.. Har akkurat begynt på min tolvte uke, så det er vel på tide snart. Litt godt å ha det for seg selv også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var vel 14-15 uker da vi fortalte venner om det (litt tidligere med fam.) Dette pga.ferietid o.l Så var det jo ikke synlig før heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalte det til alle... Men det har mye å gjøre med at jeg lå på sykehus en stund pga graviditet utenfor livmor...:)

 

Men er du 12 uker så er det jo bare å ...spill the beans...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i uke 13 første gangen jeg var gravid, da hadde bare nærmeste familie fått vite det.Men venninner ble jo informert etterpå.. Da jeg skulle ha sønnen vår fortalte jeg det med en gang jeg hadde testet.

Men tror jeg venter litt til.. hvis ikke kvalmen avslører meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortalte det til nærmeste famile nå eg var åtte veker på vei. vennegjengen og andre bekjente ventar vi med å fortelle det til, til eg er i tolvte veka, kanskje seinare og visst det ikkje viser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med barn nummer tre og denne gangen fortalte vi det samme dagen som vi hadde testa, og det var en dag etter uteblitt mens. På jobben har jeg bare fortalt det til sjefen, og det var fordi jeg fikk endel ryggplager og måtte be om tilpasninger. Ingen andre som vet det ennå og jeg ba sjefen ikke si noe siden det er så tidlig. Er i uke 8 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...